DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari žádá uvolnění vývoje motorů. "Kdo má 10 mil. Eur navíc zaplatit?" ptá se Mercedes

Ferrari se snaží dosáhnout mírné úlevy v pravidlech, která omezují vývoj pohonných jednotek. S tím by souvisely vyšší náklady, letos dominantní Mercedes se proto ptá, kdo by měl tyto výdaje navíc zaplatit - výrobce či zákazník?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari žádá uvolnění vývoje motorů. "Kdo má 10 mil. Eur navíc zaplatit?" ptá se Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 26.09.2014 09:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 13 lidí) 23.09.2014 14:57
Vývoj Zmrazování vývoje na začátku nové generace… »
» Milan B. (Hlasovali 2 lidé) 25.09.2014 18:05
To je klasická a stále moderná koncepcia pre… »
» Milan B. (Hlasoval 1 člověk) 24.09.2014 07:23
To je tu klub priateľov veteránov? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    . Ferrari môže vyvinúť úplne nový motor ako Honda, len ho musí nazvať napríklad Fiat.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.139.XXX
      ... což by znamenalo, že by Ferrari v F1 nejezdilo s motorem Ferrari a to by asi vzhledem ke komerčně marketingové provázanosti s automobilkou neprošlo.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.179.75.XXX
    K čemu volný vývoj motorů, když se nemůže během sezony testovat? A jak by se počítali určené motory na sezonu a převodovky? Takže by muselo být povolené tetování a povolen neomezený počet motorů na sezonu, což je nereálné, hlavně pro zákaznické týmy.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.23.219.XXX
    To jsou ptákoviny.
    Oni ty motory asi nevyvíjí celou sezonu už nyní ??
    A čím méně bude v budoucnu žetonů, tím dražší bude každý koník navíc....
    Zmrazení vývoje motorů byla chyba už u předchozích motorů a snovou technologiíí je to úplné zvěrstvo.

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    217.117.216.XXX
    V zásadě nové motory nechtělo Ferrari, ale automobilky chrlící nízkoobjemové motory do svých sériových vozů (Ferrari s motorem 1,6l je pro mě nepředstavitelné, přesto asi jednou pod novým vedením Fiatu bude jezdit). No a nevyšlo to tak dobře jako v 81., resp. 82. roce, kdy se pořád mohlo vyvíjet vostošest... Musí být pro maranelské velmi frustrující vědět, že s tím už nic moc dle pravidel nenadělají!

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Face

      88.102.130.XXX
      No, tak především frajeři z Maranela vždycky prokaučujou všecho na co je třeba mozek,důslednost a inovace... Prostě tam kde nepomůžou peníze, jsou v háji.

      + 9 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      94.112.203.XXX
      "Ferrari s motorem 1,6l je pro mě nepředstavitelné"

      Měli kdysi v nabídce 2.0l, od toho už k 1.6 není tak daleko 03
      Měli v nabídce i turbo a byl to jeden z legendárních / ikonických modelů značky (jeho plakát jsem měl na zdi 04 ).

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • faubléé

        90.181.29.XXX
        Prosimtě... a co to bylo za model s tím dvoulitrem..? A co se týče turba, pokud tím ikonickým modelem myslíš 288GTO, tam byla turba dvě, stejně jako u F40..

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.139.XXX
          V12 ve staré 166 (úplně první sériové Ferrari) a V6 v prvním Dinu.

          ... a ano, F40 jsem měl na mysli. To s touhle konkrétní debatou přímo nesouvísí, jenom jsem si vzpomněl na jednu starší, kde padl názor, že Ferrari s turbem je absurdní spojení...

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Milan B.

      Milan B.

      88.80.244.XXX
      To je tu klub priateľov veteránov?

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.139.XXX
        Přátelé veteránů jsme tady snad všichni, když věnujeme pozornost závodní sérii aut s odkrytými koly a otevřeným kokpitem, anachronismy překonanými už před min. 50 lety.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Milan B.

          Milan B.

          88.80.244.XXX
          To je klasická a stále moderná koncepcia pre šport. V aute sa nechá len to najnevyhnutnejšie a ostatné sa prispôsobí maximálnemu športovému výkonu. Preto majú hocijaké formule aj s obyčajným sériovým motorom neporovnateľne lepšie výkony, ako sériové autá. Na tom sa od začiatku motoristického športu nič nezmenilo.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • jika

    88.83.187.XXX
    Šetřil bych jinde Zmrazit motory je volovina od saměho začátku, nedává to smysl. Hledal bych úspory v aerodynamice. Myslím, že tady se prachy vyloženě házejí do ventilátorů a výsledky se nikde jinde použít nedají.

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Myron

      95.173.207.XXX
      S tím se nedá než souhlasit. Pokud je vůbec možné z F1 něco přenést do sériové výroby, pak se to týká především pohonného ústrojí a jeho příslušenství. Nedokážu si prostě představit osobní vozy s aerodynamickými vychytávkami přenesenými z monopostů.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Shaze

    89.203.142.XXX
    Když tohle všechno čtu, tak si jen vzpomínám jak pohlaváři všech stájí tvrdili : Současný motory jsou moc drahý, musíme udělat nový abysme ušetřili ... Ta F1 je tak prolezlá korupcí a lžima až z toho bolí u srdce 17

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      "Současný motory jsou moc drahý, musíme udělat nový abysme ušetřili"

      Zdroj? I malé dítě si dokáže spočítat, že vývoj nového, technicky vyspělého agregátu bude dražší než zmražený vývoj ověřené koncepce. V souvislosti s atmosférickými V8 nejčastěji znělo "zastaralé", ale pokud vím, nikdy ne "drahé". Navíc nové motory nechtěli "pohlaváři všech stájí", ale automobilky.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Shaze

        89.203.142.XXX
        Stěžovali si na jejich drahý provoz, protože V8 nedokázali tak efektivně spalovat palivo. Teď jim to asi žere míň, ale je jim to na houby když je nový motory stály majlant 04

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Face

    Face

    88.102.130.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    79.110.38.XXX
    současnou situaci vyřeší jednotné motory, protože nevěřím, že všichni tři výrobci dokážou vyrobit stejně výkonné motory, rekuperační systémy i celé řízení softem. vždy bude někdo v určité oblasti silnější či slabší než ostatní a vždy uslyšíme podobné nářky a snahy.

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Vývoj Zmrazování vývoje na začátku nové generace motorů byla blbost a bylo jasné, že ten komu se povede motor nejlépe bude pro zmrazení a naopak.

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama