DISKUZE K ČLÁNKU Symonds: Skončíme u toho, že si piloti budou sami měnit i pneumatiky?

Technický ředitel Williamsu Pat Symonds se dnes před začátkem tréninků v Singapuru rozvykládal o posledních změnách kolem radiokomunikací s piloty. Podle něj FIA činí pragmatická rozhodnutí a je škoda, že nebere ohled na názory fanoušků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symonds: Skončíme u toho, že si piloti budou sami měnit i pneumatiky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 21.09.2014 09:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» MrWashek (Hlasovali 3 lidé) 19.09.2014 13:42
Počasí, časy, závady, zastávky a zdravotní… »
» Milan B. (Hlasoval 1 člověk) 20.09.2014 07:20
Zákaz je kravina. Nejaký pajác nemôže vyhrať… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Zákaz je kravina. Nejaký pajác nemôže vyhrať ani keď ho bude dirigovať majster sveta.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      To je pravda, ale tady se bavíme o nejlepších pilotech, kterí sami o sobě nedělají téměř žádné chyby a tohle to ještě umocňuje...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • MrWashek

    MrWashek

    89.24.200.XXX
    Počasí, časy, závady, zastávky a zdravotní problémy Podle mě to určitě prospěje závodění a asi nás to bude i víc bavit, až budeme poslouchat nějaký kreace v podobě šifer.

    Nicméně bych byl pro to, aby se přes vysílačku směrem k pilotovi sdělovalo počasí, čas na kolo a sektoru, závada na autě ohrožující provoz (částečně uvolněné díly karoserie, kola apod.) a směrem k boxům plánovaná zastávka a zdravotní problémy. Všechno navíc dělá závody kožený. Ať pilot usoudí sám, kdy je vhodná doba na pitstop, šetření paliva atd.

    Hysterické výlevy do vysílačky typu "co dělá jinak než já, jak to že jde do boxů teď, co mám dělat abych ho předjel", všichni víme o kom je řeč :D, nepatří do závodění, ale je to prča, to se musí uznat.

    Jinak kdyby Pirelli nemuseli dodávat pneumatiky co jsou po 20 kolech sjetý na dráty, nemuseli by si měnit pneu závodníci sami. Tankování mi nechybí.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      62.141.0.XXX
      Docela souhlas, řekl bych, že to některým závodníkům uškodí a některým zase pomůže. Jen teď nikdo neví kdo bude kdo :).

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Zbytečně se to hrotí. Představte si, že by třeba v hokeji nebo ve fotbale zakázali při zápase koučovat hráče - s jakým by se to asi setkalo ohlasem, co? ;)

      Tohle je prostě pravidlo pro pravidlo, jenom, aby regule zase byly o pár stránek tlustší. Není to ani cesta k zatraktivnění závodů, ani ke zvýšení bezpečnosti (v určitých ohledech spíš ke snížení), prostě jediný efekt je víc starostí na boxové zídce a možnost ovlivnit výsledek závodu po jeho skončení při případném posuzování "závadné komunikace"

      Třešničkou na dortu celé té akce je fakt, že není přesně stanovena sankce, což do té záležitosti přináší ještě více nejistot a možností lavírování komisařů.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    194.228.208.XXX
    Kdyby se ptali veřejnosti Tak by byla komunikace omezená už dávno... Vždyť z těch pilotu děláte jen loutky a minimalizujete veškerý lidský faktor... Do toho další věci jako příliš bezpečné okruhy a ze závodů se stává fraška...

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      Na druhou stranu - já jako "veřejnost" mám velký zájem o rádiovou komunikaci a naopak čím víc jí je, tím líp. Člověk se často dozví mnohem zajímavější věci než z nějakých PR-blábolů.
      Podle mě zveřejňování radiokomunikace F1 zatraktivnilo.
      Jestli chce někdo omezit vliv týmu na motor, stačí podle mě zakázat telemetrii, případně zrušit některé funkce na volantu. Auto tak bude mnohem více v rukách pilota.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        Komunikovat můžou, ale ať mu neříkají co má dělat a co dělá jeho soupeř...

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • akki

          82.144.130.XXX
          A není to jedno, co si říkají? Další zbytečné omezení ze kterého se dělá zlatý důl, ale přitom nebude mít žádný pozitivní efekt. To se bude po každém druhém závodu měnit pořadí, protože nějaký inženýr řekl něco, co bylo zakázané?

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            109.81.147.XXX
            Je a není... Taky bychom mohli přejít na autopilota... Místo jezdce tam bude sedět figurína nebo ani to ne a řídit bude počítač, kterému případně dají pokyn vzdáleně...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              82.144.130.XXX
              Oni mu možná řeknou, že je pomalejší někde, ale zrychlit tam musí furt sám. Z toho děláte jako by to obrovská pomoc, ona je to jen informace se kterou si musí poradit ten jezdec sám a ne, že ho automaticky zrychlí o 10%.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                109.81.147.XXX
                To sice ano, ale ví kde musí zabrat a kde ne... Takže neriskuje tam kde nemusí (Tam kde už je na hraně) a to vede k tomu, že jezdci méně chybují a závody nejsou tak zajímavé...

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ano, Pat im to dal riadne vyžrať,... ...a je vidieť, že rozhodnutia nebudú do budúcna vychádzať od zeleného stola bez iniciatívy od jazdcov, tímov a fanúšikov, ale páni komisári sa vypravia medzi nich s mikrofonom a budú skúmať ich mienku. 11 Ukáže sa potom, aký sú kreatívny a k čomu sa vlastne dopracujú. 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    77.236.206.XXX
    SCHUMI No jéje, byla by sranda, kdyby si přezouvali piloti.....nakonec co si dobře pamatuji, tak většina fanoušků Ferrari, potažmo Schumachera vždycky tvrdila, že Michael si staví auto skoro sám, prostě na míru.Potřeboval k tomu hoblík, rašply, sykovky,pilník,montpáku a kladivo a Ferari bylo hotovo.11 11 Tak proč to nevrátit.03

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama