DISKUZE K ČLÁNKU Webber: Vettelovi a Räikkönenovi nové vozy nevyhovují

Sebastian Vettel se podle Marka Webbera necítí tak pohodlně v Red Bullu RB10 jako Daniel Ricciardo

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber: Vettelovi a Räikkönenovi nové vozy nevyhovují

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 20.09.2014 09:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» MrWashek (Hlasovali 2 lidé) 19.09.2014 10:29
*S odstupem 16 bodů na třetího Webbera. »
» MrWashek (Hlasoval 1 člověk) 19.09.2014 10:27
Räikkönen měl od začátku sezóny problémy s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapko

    178.40.223.XXX
    Kimimu podľa mňa hlavne nesedia tohtoročné gumy

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      A a základě čeho to tvrdíš ??

      + 7 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ala

        82.136.98.XXX
        Nemuže mit svuj názor?Tvoje příspěvky jsou ubohé,Fadno 05

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          To jsme mu říkali už minule, on je ale nepoučitelný.

          + 5 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Nemůže se zeptat, jakými argumenty je jeho názor podepřený? Mě by to třeba také zajímalo, protože letošní pneu nejsou od loňských zase tolik odlišné, ale aero, motor, brzdy...

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          109.81.147.XXX
          Jasně že můžeš mít svůj názor... Nikdo ti tu bohužel nezabrání si cokoli vymyslet...

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • MrWashek

            MrWashek

            89.24.200.XXX
            Räikkönen měl od začátku sezóny problémy s vyvážením. Na gumy a jejich degradaci si stěžoval v závodě v Melbourne, v Shanghai a v Barceloně (tady to asi bylo strategií jen dvou zastávek). V Sepangu gumu prorazil při kolizi s Magnussenem, v Monaku zase poškodil gumu při kolizi s Chiltonem. V Hockenheimu si také stězoval na gumy, to ale proto že měl poškozené přední křídlo.

            V Sakhiru neměl dost přítlaku a rychlost. Po Montrealu si stěžoval na řízení, ale tam měl taky problémy s brzdama. Ve Spielbergu měl zase problémy s řízením. O Silverstone nemá cenu mluvit. Podle mě se jim podařilo nastavit auto správně v Hockenheimu.

            V Budapešti, Spa a Monze už si stěžoval jen na rychlost, ale tady se to taky nejvíc projeví.

            Já si myslím, že zakopanej pes bude v hledání optimálního nastavení pro ten danej závod. Víme, že v Lotusu to bylo o něčem jiném, 2012 byl třetí, sice s odstupem 71 bodů, za ním byl Hamilton o 17 bodů. 2013 byl patý, s odstupem 16 bodů, za ním Rosberg o 12 bodů. Nemyslím si, že by za rok zapomněl řídit. S Lotusem měl výsledky, protože dokázal šetřit gumy, což je kombinace kumštu pilota a nastavení vozu.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • MrWashek

              MrWashek

              89.24.200.XXX
              *S odstupem 16 bodů na třetího Webbera.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              109.81.147.XXX
              Jedna věc je na co si ztěžoval a druhá je příčina... Změnila se strašná spousta věcí a taky má za kolegu Alonsa, který předtím drtil Massu rozdílem 2 tříd... Kdo hledá jednoduché vysvětlení je naivní...

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ale tieo pocity majú všetci,... ...čo používajú pohonnú jednotku od Ferrari, alebo od Renaultu, len o tom nahlas a vždy nehovoria, lebo keby sa spýtali Romaina, Pastora, Kobiho, atď. všetci by perlili a povedali, že k zlepšeniu došlo prakticky na Monze, kde ako tak aj tieto autá fungovali spoľahlivo, no predtým vôbec nie a spokojní môžu byť len v Mercedese a ich odberatelia pohonných jednotiek. 01

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • M3

    109.107.201.XXX
    Nové věci Ano Marku, to jsi vystihl uplne presne. Pripomina mi to kolegu v praci, kteremu jsem instaloval Win7 misto XP. Narozdil od všech ostatních, on me zaskocil tim, ze mu naucit se v nich nebude zadny problem, protože s tim starym se ještě nenaucil a tak nemusi nic zapomínat :-)

    + 15 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama