DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari vyhodnocuje dopad omezení radiokomunikace - v čem nemá jasno?

Mezi závody v Itálii a v Singapuru FIA oznámila, že komunikace týmu s jezdce bude muset být výrazně omezena. Ferrari během přípravy na víkendový závod komentuje dopad této změny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari vyhodnocuje dopad omezení radiokomunikace - v čem nemá jasno?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 16.09.2014 08:44 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Ja si myslím,.. ...že dnes každá reč je natoľko bohatá a gor Angličtina, aby sa aj bežné frázy, ktoré sú zakázané dali nahradiť spojeniami, ktoré budú dohodnuté ako dovolené a bude to vlasne šifra, ktorá znamená niečo úplne iné, preto sa tým nič nevyrieši a jazdci a ich inžinieri budú komunikovať ďalej. 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • seven

    93.153.124.XXX
    Nj. zvětší jím displeje a budou jim posílat textovky ať si kluci ve volných chvílích počtou 12 12 . Beztak jak se píše v jiném článku je prý řízení formule dnes už strašně jednoduché ... 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    No to bude búračiek teraz s Singapure No pokiaľ si na to poriadne nezvyknú tak bude výletov mimo trať...pri tej rýchlosti a ešte sledovať všetko na displeji volantu a nastavovať...koľko bolo výjazdov doteraz čo sa "hrali" s prepínačmi a nestihli zatáčku 12
    A teraz hneď prvý závod a medzi zvodidlami...to bude SC na tejto VC....ešte v Monze mali dosť času na tých dlhých rovinkách ale takto...

    Bude to zaujímavá VC 11

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Informaci o tom, jestli jsou brzdy v optimálním rozmezí teplot si může pilot kontrolovat na volantu, beztak jiné zprávy z boxů o brzdách, než že je má moc chladné/žhavé, piloti nedostávali a stav pneumatik zná pilot dokonale, kolikrát se z boxů ptali, kolik ještě kol na těch gumách dokáže odjet a v jakém jsou stavu.

    O stavu gum totiž v boxech těžko můžou vědět víc než pilot, maximálně tak jejich tlak/teplotu, ale jak se s nimi pilot cítí ani náhodou. Pokud by došlo k poruše brzd, tak pilot bude ten první kdo se o tom dozví a když bude mít pomalý defekt, tak ho povolají do boxů, což je povoleno. 14

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama