Co říká Red Bull na omezení rádiové komunikace?

Petr Hlawiczka, 12. září 2014, 06:40 Google+

Šéf Red Bullu Christian Horner omezení rádiové komunikace z boxů směrem k pilotovi vítá. Proč?

Počet komentářů:  18 komentářů (Poslední 12.09. 23:38) Napište svůj názor
Horner, Christian

Horner, Christian | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

FIA včera obeslala týmy s technickou směrnicí, podle které dojde v Singapuru k velké změně: "Žádná konverzace z boxů směrem k jezdci nesmí obsahovat informace, které se týkají výkonnosti vozu či pilota" (více zde). Charlie Whiting upřesnil, že budou nadále povoleny pouze pokyny týkající se strategie či bezpečnosti (viz zde).

Šéf Red Bullu Horner se tohoto rozhodnutí zastává: "Když pilot usedne do kokpitu, mělo by to být vše na něm. Všichni potřebují pokyny ohledně bezpečnosti a boxů. Ale žádné rady k tomu, kde jsou ostatní o desetinu sekundy rychlejší nebo jaký rychlostní stupeň volit. To je nesmysl. Je čas, aby jezdili piloti."

Sportovní ředitel Eric Boullier již na počátku týdne sice přiznal, že letos je jízda s novými složitějšími pohonnými jednotkami a výkonnějšími systémy ERS náročnější na počet sledovaných parametrů a nastavení, omezení radiokomunikace se ale také nebránil: "Proč ale nakonec nezavést pravidlo, které by to zjednodušilo a umožnilo pilotům na dráze více vyniknout?"

Vytisknout

Diskuze: Co říká Red Bull na omezení rádiové komunikace?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 12.09.2014 23:38 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 18 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Gutiérrez, Esteban

Gutiérrez: V F1 mám kromě Sauberu další atraktivní možnosti

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  5. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  6. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud