DISKUZE K ČLÁNKU "Řízení vozů F1 nikdy nebylo jednodušší" - dobrá vizitka vrcholné třídy motorsportu?

Příští rok se na start závodů F1 postaví ve věku 17 let Max Verstappen, který včera s vozem Toro Rosso ujel 400 km potřebných pro získání super-licence. Podle Christiana Hornera by v tom neměl být žádný problém, vozy F1 nejsou pro řízení totiž tak náročné jako v minulosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Řízení vozů F1 nikdy nebylo jednodušší" - dobrá vizitka vrcholné třídy motorsportu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 17.09.2014 10:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SebVonVett (Hlasovali 2 lidé) 14.09.2014 20:17
Grosjean dobře vystihl situaci. Jezdit se má na … »
» uzivatel001465 (Hlasoval 1 člověk) 17.09.2014 10:13
Bezprodlevovou? To ne, ty začly být in až okolo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    90.177.181.XXX
    Haha a primadony co berou milionové platy se budou moci jít klouzat, protoze tymy si budou vychovavat mlade jezdce 16-18let a vytahnou si je jako talenty za hubicku (viz letosni Ricciardo plat 1 milion? vs Alonso a spol 30 milionu...)

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SebVonVett

    SebVonVett

    79.127.137.XXX
    Grosjean dobře vystihl situaci. Jezdit se má na limitu fyziky. Přidat 200 koní(min.) a přítlak.... Jinak to nemá cenu řešit. Celé je to k smíchu...

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raider

    85.70.74.XXX
    Tady je každá rada drahá... Téměř vždy je to něco za něco.
    Na jednu stranu když přidáme přítlak a grip, tak se sice zvýší fyzická náročnost kvůli větším odstředivým silám v zatáčce, ale na druhou stranu bude řízení méně náročné na koncentraci, protože auto s vyšším přítlakem je stabilnější a odpustí více chyb.

    Příkladem budiž WRC. Okolo roku 2000 wéercéčka byla poměrně neposedná a hezky se na to koukalo. Dnes je v rally rozevlátý skandinávský styl na vymření, všichni jezdí pomalu čistou stopu, po dvacetimetrovém skoku si auto prostě sedne a jede, žádný odskok, žádné zmítání. Současné podvozky jsou jistojistě úžasným kouskem techniky, ale nemůžu si pomoci - je to nuda... Stejně jako mi nudná připadala éra F1 V10, kdy se jezdilo pomalu jak po kolejích a závodění se odehrávalo víceméně jen v rovině čachrů s množstvím paliva v nádrži.

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Nemyslím si, že by zrovna letos byly formule nejjednodušší na řízení. Ta éra podle mě byla v době dvojitých difuzorů, kdy ty formule měly daleko více přítlaku. Udělat F1 náročnější na řízení je velmi jednoduché, pokud by ti co o tom rozhodují to opravdu chtěli udělat, ale to nikdy "z důvodů bezpečnosti" neprojde.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, možno na rok sa Romain dožije,.. ...ak chybu na šasi v Lotuse odstránia a to nové pre rok 2015 im bude dobre sedieť, zvýši sa výkon pohonnej jednotky od Renaultu a riadenie podvozka centrálnou jednotkou prispeje k väčšiemu prítlaku vozidla F1, potom všetko to, čo si v jeho tíme aj tímoch ich súperov predcavzali, by malo byť splnené a závodenie by malo byť v týchto vozidlách ešte omnoho jednoduchšie takže Max by to mal na rok ešte väčšmi uľahčené a tiež iný mladí piloti. 01

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    213.220.242.XXX
    Podle mého Formule 1 by měla být pro ty nejlepší piloty, ne pro každého kdo na to má peníze.

    + 22 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nikos

      213.195.215.XXX
      no jo muze byt sebe lepsi pilot ale kdyz nema kvalitni auto tak je to na dve veci ... takze zase jsme u tech penez ... penizky penizky penizky :) bez toho to proste uz nejde ... a myslim ze tak jednoduche to rizeni zas neni :)

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ppp

        217.170.97.XXX
        Je těžká kvůli tomu že tam mají všude tolik tlačítek. V 90 letech neměli řazení padli ale klasické a koukněte se na ten volant.

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ppp

          217.170.97.XXX
          do roku 1995 sorry

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Raider

          85.70.74.XXX
          Poloautomatickou bezprodlevovou převodovku mělo Ferrari v sezóně 89, v roce 90 už ji měli všichni co něco znamenali. A navíc ani nevím jestli, kdy bylo ve formuli vyloženě klasické řazení do "H". Myslím, že jen fofrklacek.

          Co se hejblátek na volantu týče, tak to začalo přibývat taky někdy po přelomu tisíciletí, kdy byla zakázána obousměrná telemetrie a hejblátka na boxové zídce přestala obsluhovat smečka inženýrů.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001465

            uzivatel001465

            62.168.11.XXX
            Bezprodlevovou? To ne, ty začly být in až okolo roku 2007...

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Qwert

            212.158.134.XXX
            K těm poloautomatickým převodovkám... V sezoně 1990 měly poloautomatickou převodovku stále pouze vozy Ferrari. Až v roce 1991 následoval Williams. Pokud jde o další přední týmy, tak např. McLaren ji měl až v sezoně 1992 a Benetton až v roce 1993.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama