DISKUZE K ČLÁNKU Wolff: F1 je dostatečně atraktivní, v minulosti také bývala nuda

Toto Wolff reaguje na kritiku některých nových pravidel Formule 1. Podle něj je vývoj nevyhnutelný a ani staré časy nebyly pořád vzrušující.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Wolff: F1 je dostatečně atraktivní, v minulosti také bývala nuda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 14.08.2014 18:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» murphy666 (Hlasovali 4 lidé) 13.08.2014 22:50
Dnešní F1 se nedá srovnávat s F1 před lety… »
» murphy666 (Hlasoval 1 člověk) 14.08.2014 18:36
asi jo.... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • murphy666

    murphy666

    46.23.50.XXX
    Dnešní F1 se nedá srovnávat s F1 před lety.Dříve si to závodníci rozdávali natvrdo a ne jak dneska...Jo když jezdil Nannini,Irvine,Mansell,Prost,Berger,Herbert atd.,to byla podívaná!!

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    nuda? Poslední sezóny mi připadají děním na trati výrazně atraktivnější než V10 éra, i některé závody z 80. let. Na youtube je mnoho celých závodů, na spostu z nich se nedá koukat. Teď to není vždy sláva, ale nudných závodů je méně.

    Poslední tři závody byly parádní, to nemluvím o Bahrajnu. Vyloženě nudu přineslo jen Monako. Pak několik průměrných závodů. I tak je to o dost lepší než např. letošní ročník Indycar.

    Ano, je to umělé. Předjíždí se povětšinou kvůli DRS a pneumatikové strategii, ale je mi to sympatičtější než závod na plný plyn od začátku do konce, kde proběhnou 1-2 manévry. Viděli jsme ale také nespočet nádherných férových soubojů. Tvrdit, že třeba v 90. letech byly závody divácky atraktivnější, zavání pokrytectvím.

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Najatraktívnejšie bude na tom asi to,.. ...ak Bernieho strčia v Nemecku do basy na 8 rokov a v ten deň, budeme oslavovať každoročne, ako sviatok Formule 1. 01

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    217.170.97.XXX
    kecy

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • voda

      77.104.225.XXX
      jaky keci za schumiho bylo hodne let dost nudnejch.

      Je to sport o Autech kdy si to uvedomite :)

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ppp

        217.170.97.XXX
        Ty si myslíš že tyhle závody jsou lepší než za Ayrtona Senny? Byly hezčí už jenom vtom že se jezdilo na plno. Jediný styl závodění je ten na hraně.

        + 4 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ppp

          217.170.97.XXX
          Také nechápu jak se vám můžou líbí závody , kde je týmová režije. Bylo to i v milosti , a je to vše vůli penězům. Kdyby f1 nebyla tolik o penězích tak by zmizela. A na f1 by se dívali lidi kteří mají rádi závodení.

          + 4 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • zlo

          94.113.8.XXX
          Nesmysl, šetřilo se palivo, stejně jak dnes, šetřily se brzdy, šetřil se motor. Fakticky jediná éra, kdy se na to šlapalo od začátku do konce jako v kvalifikaci byla V10 a V8 před zákazem tankování.

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • dannak

        193.245.34.XXX
        Ale za Schumiho, kdyz uz tuhle eru zminujes, nikdo nebyl pravidly omezen, co smi a co nesmi vyvijet. Nebo rozhodne ne tak, jako ted.
        Soucasna pravidla jsou tak svazujici, ze delaji auta proste oskliva. A ver tomu nebo ne, hodne lidem jde I o tenhle esteticky faktor.

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • voda

          109.81.209.XXX
          v tom s tebou souhlasim ty cumaky jsou priserny.

          omezen vyvoj je taky kvuli tomu jak jde rychle technologie dopredu.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama