DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Byl jsem neuvěřitelným egoistou

Niki Lauda si v rozhovoru vzpomíná kromě jiného na začátky své kariéry, kdy se stal závodním jezdcem proti vůli své rodiny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda: Byl jsem neuvěřitelným egoistou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 13.08.2014 15:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 8 lidí) 11.08.2014 20:40
Já si zase maslím, že toto tvrzení je vytržené… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 12.08.2014 14:12
Kravina je podle mne po více jak čtyřiceti… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 13.08.2014 15:45
Zajimavý názor sis na mě udělal. Jen by mne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Ja si osobne myslím,... ...že každý pretekár F1, musí byť egoista a o to viac, čím viacnásobný je majster sveta. 01 Bez toho to jednoducho nejde. 11 Dobráci sú len honelníkmi na salaši, ktorí majú všetko na háku, sedia v chládku a popíjajú žincicu. 18

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kronos

    93.185.2.XXX
    Skvělý jezdec.o tom žádná To přiznání že byl neuvěřitelným egoistou bych od něj bral ve vztahu k závodění a to sice k tragické nehodě nehodě Rogera Williamsona kdy jako ostatní nezastavil přičemž prohlásil "že je placený za závodění a ne za parkování na trati". Sám vděčí za svůj život těm , kteří byli taky placení za závodění a přesto u jeho nehody "zaparkovali" . .....

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Já si zase maslím, že toto tvrzení je vytržené z kontextu a uměle šířený nesmysl.
      Sám Lauda ve filmu Formula uno o tomto říká, že viděl u hořícího vozu pobíhat pilota s hasicím přístrojem. A že si myslel, že je to pilot onoho hořícího auta. Nebylo proč, zastavovat.03
      Já dodávám. Kolem nehody projelo celé startovní pole a nikdo nezastavil. Samozřejmě, krom Purleye, který nehodu zahlédl. Ale jediný, kdo je z nezastavení obviňován, je Lauda. Proč? Protože tehdá piloti jezdili v žalostných podmínkách a jaksi samozřejmností bylo, že si museli sami pomoci z problémů. Pořadatelé na vše z vysoka ....!!! A novináři psali takové kraviny, jako jsi napsal ty. Lauda pak řekl to, co řekl. A podle mne měl pravdu. Najdi si tu tragickou nehodu na netu a pak hodnoť, kdo toho kolik (ne)udělal. Já tvrdím, že první by měli být obviňováni ti neschopní pořadatelé. Což Lauda ve své odpovědi naznačil. Každý je placen za něco jiného.03

      + 8 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • kronos

        93.185.2.XXX
        Nevím co z toho co jsem napsal považuješ za kravinu , ale budiž . Tu nehodu si hledat nemusím viděl jsem tu tragedii víckrát a navíc tu dobu i pamatuji . Pravdu máš v tom že co se týká bezpečnosti ty podmínky byly opravdu tragické a největší vinu na tom jak dopadla ta nehoda měl samozřejmě pořadatel . Pokud umíš číst tak píšu "kdy jako ostatní nezastavil" o Purleyovi který jel za Williamsonem jsem jsem nepsal to snad ví každý kdo F1 sleduje a Lauda byl kritizován právě za to co po závodě pronesl . V každém případě má Lauda velkou zásluhu po své téměř tragické nehodě na zlepšování bezpečnosti to mu nikdo upřít nemůže.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Kravina je podle mne po více jak čtyřiceti letech připomínat jednu Laudovu větu, navíc vytrženou z kontextu. A porovnávat jeho nehodu s Williamsonovou? Podle mne to srovnávat nelze. Tak že sis mohl ušetřit první příspěvek, kde naznačuješ, že Lauda z egoistických důvodů odmítl pomoci Williamsonovi. To považuji za kravinu (možná jsem to jenom špatně pochopil, ale z tvé první věty mi to vyplývá).
          Pokud opravdu pamatuješ tuto dobu, tak musíš vědět, že piloti si vzájemně pomáhali a nasazovali svůj život (nebo min. zdraví) pro záchranu kolegy. Zároveň, ale také bojovali za zlepšení své bezpečnosti. Měl bys vědět, že ve svém boji bývali většinou osamoceni. A s nikým nehnuly ani zbytečná úmrtí. Pořadatelé na bezpečnost kašlali, majitelé stájí taktéž a FISA(e) to bylo jedno. Mnohé "vzpoury" stávky a protesty pilotů proti neutěšeným podmínkám, končily neúspěšně. Většinou je jejich zaměstnavatelé donutili jet. A pak příjdou pisálci, chytnou (v tomto případě Laudu) a krmí ho stupidními dotazy. Nedivím se mu, že v emocích ze smrti Rogera a z bezmocné situace, odpověděl tak, jak odpověděl. Po 41 letech to tu vytáhneš a ještě se oháníš "pamětí". Promiň, ale že to pamamtuješ ti nevěřím, a nebo si chceš plivnout na Laudu. V tom případě jsi zvolil špatný způsob. Já jsem Laudu také nikdy moc nemusel, ale tohle mi připadá dost nefér.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • kronos

            93.185.2.XXX
            Nemám rád agresívní "idividua" a přesně do téhle kategorie zapadáš . Nechápeš , napadáš a ještě jsi drzý . Příště se diskuzi s tebou raději vyhnu . Měj se hezky.

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Zajimavý názor sis na mě udělal. Jen by mne zajímalo, zda ve tvém původním (prvním) příspěvku není toho napadání, nepochopení a drzosti mnohem více, než ve všech mých. Já jsem se jenom pokusil vysvětlit a uvést na pravou míru události staré mnoho let. A trochu se Laudy zastat, když se mu nasazuje psí hlava.
              Jak jsem napsal výše. Laudu jsem nikdy moc nemusel, ale v mých očích patří (spolu se všemi piloty éry F1 před 40. a více lety) k hrdinům. Což o současných a před nedávnem působících pilotech, říci nemohu. A tvoje vyjádření mi připadlo hodně laciné, tak jsem se ozval.
              Také se měj pěkně.03

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama