Allison: „Nedostatky F14 T jsou známé, jejich odstranění si vyžádá čas“

BŽ, 1. srpna 2014, 08:05 Google+

Technický ředitel Ferrari James Allison spoléhá při řešení problémů na pomoc od svých jezdců.

Počet komentářů:  10 komentářů (Poslední 04.08. 10:18) Napište svůj názor
Alonso, Fernando

Alonso, Fernando | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Italskému týmu z Maranella se ani letos nedaří podle jeho představ. Se současným stavem se nemíní smířit, prvním z předpokladů jeho zlepšení je poznat své nedostatky. Technický ředitel týmu James Allison v tom má celkem jasno. Zda to pomůže, ukáže čas.

„Naše slabé stránky jsou jasné,“ říká James Allison. „Nemáme dostatečný aerodynamický přítlak, máme soupeře, kteří jsou rychlejší než my, nemáme dostatečný výkon a náš vůz se těžko řídí. Má velké sklony k přetáčivosti, i když naši jezdci jsou k pneumatikám ohleduplní. Teď musíme použít program, s jehož pomocí bychom mohli vyřešit problémy.“

Ferrari počítá s velkou pomocí od svých jezdců, bývalých mistrů světa.

„Naši jezdci mají program k dispozici,“ potvrdil Allison. „Oba budou moci pomáhat při průběžném dosahování pokroku a odstraňování problémů našich současných vozů. Je obrovskou výhodou mít tak kvalitní jezdce.“

Allisonovi je líto, že Alonsovi nedokážou ve Ferrari nabídnout vůz, s kterým by si splnil svůj sen o dalším mistrovském titulu, neztrácí ale naději a doufá, že se situace změní.

„Kimi je svým způsobem nováčkem v našem týmu, Fernando u nás působí už několik let. Bohužel ještě nesplnil své vlastní cíle, které si při příchodu do Ferrari sám stanovil. Několikrát jsme spolu mluvili o všech problémech. Věřím, že to, co jsme mu nabídli, mu je pomůže překonat.“

Vytisknout

Diskuze: Allison: „Nedostatky F14 T jsou známé, jejich odstranění si vyžádá čas“

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 04.08.2014 10:18 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 10 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Massa, Felipe

Smedley: Williams má na to, aby porazil Ferrari i Red Bull a skončil druhý

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud