DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Pevné restarty příští rok nebudou

Bernie Ecclestone letos poprvé pochválil Formuli 1, velké reformy najednou nejsou třeba. V poslední době se hodně mluvilo o pravidlech týkajících se safety caru. Dle plánů totiž mělo dojít ke zrušení stávající formy restartu po safety car fázi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone: Pevné restarty příští rok nebudou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 31.07.2014 09:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 7 lidí) 29.07.2014 21:32
Sa s tym se.es ... 20motorov na 10zavodov!03»
» Duncan66 (Hlasovali 4 lidé) 29.07.2014 21:36
no prave, proc takovemu Massovi a dalsim… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 29.07.2014 21:39
ono to asi souvisi s "setrenim", ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Pevné restarty bola hlúposť,... ...a je dobre, že sa to neudialo a sú minulosťou, naopak 100 kg benzínu na závod je úplne dosť o čom nás presvedčueje najviac Lewis Hamilton, ktorý si môže ešte aj odniesť z ušetreného, po odobratí vzorky, po každom závode. 01 Pochvala Lewis ! 01 01 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    213.195.228.XXX
    Dobrá zpráva Zjednoduště to co nejvíc... Palivo bych nechal, evidentně to stačí... Co mi vadí je omezení v počtu motorů... Příští rok chtějí dokonce jen 4 motory na sezónu, jsou to blázni... Já bych jim nechal 1 motor na 2 závody... 20 závodů = 10 motorů

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.41.14.XXX
      Sa s tym se.es ... 20motorov na 10zavodov!03 14 18

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      ono to asi souvisi s "setrenim", ale tady to vypada, ze to neni optimalni oblast. Staci trochu smuly a muze to byt i vina nejakeho jineho pilota, co me sestreli a nevlastni vinou budu trestany za to, ze musim pouzit vice casti nez je povoleno.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      taky je otazka, jestli to vyjde levneji, kdyz je treba zaplatit i ten vyvoj. Takze 4 motory za stejnou cenu jako letos 5 a je to k nicemu.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        213.195.228.XXX
        Přesně tak... Navíc... Nejdražší je právě ten vývoj, výroba by už tak drahá být nemusela... Na druhou stranu méně motorů = více zákazníku...

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    37.48.45.XXX
    Škoda Škoda, mi se tahle myšlenka zamlouvala, bylo by to zase o chlup zajímavější, a bezpečnost? Tak stejně se na začátku každého závodu startuje z pevne pozice, a jak letos dokazali Checo, Felipe, Lewis, Kimi, Felipe, Kamui, Felipe, Esteban, Crashtor a mnoho dalších, tak letošní monoposty jsou až moc bezpečné, takže nějakých kolizi bych se nebál...

    + 4 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Nevím co se ti zamlouvalo na takovéhle nespravedlivé umělotině...

      + 9 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.141.XXX
        Umělotina a nespravedlivá je i ten safety car. Jediné fér řešení je nechat piloty, ať závodí dál na vlastní nebezpečí. Jediné, co bych udělal, je vyvěšení žlutých vlajek před kritickým místem. Ale ne s významem "zpomal a nepředjížděj" ale s významem "něco se tady děje, zařiď se podle toho".

        Všechno ostatní je zásah do závodu, pro některé nespravedlivý, liší se to jenom mírou ovlivnění.

        + 4 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          213.195.228.XXX
          Na vlastní nebezpečí...02 02

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.141.XXX
            Jo, na vlastní nebezpečí. Jsme v F1, ne na obecním turnaji v kuličkách. A i tak je dnešní F1 asi bezpečnější, než taxikaření v ulicích Prahy.
            Navíc když budou vědět, že nemají záchrannou síť, dají si větší pozor. A pokud se i přes varování nějakej bezmozek rozseká, žádná škoda, poučí se pro příště.

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              213.195.228.XXX
              To je nesmysl... Mně přehnaná bezpečnost vadí, ale odklizení trosek považuju za nutnost a to bez SC nejde...

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                37.188.141.XXX
                Zažitý stereotypy. Šlo to 40 let trvání moderní F1 - a to byly tratě míň přehledné a užší, auta hůř ovladatelné, brzdný dráhy násobně delší a možnost informovat pilota o několik řádů menší.
                Uznávám, jeden nebo dva traťáci to za tu dobu odskákali. Ale to hlavně proto, že tehdy neexistovaly nějaké propracované postupy při řešení problémů a přistupovalo se k tomu amatérsky (asi jako při odtlačování Sutila v Německu :-) ). To riziko pro pořadatele by se dalo omezit na minimum, pokud by se nad tím příslušné hlavy trochu zamyslely.
                Zbytečně se to démonizuje.
                Samotní piloti mívali problémy obvykle jenom bezprostředně po nehodě, tedy ještě před hypotetickým vyjetím SC a proti tomu zatím neumíme nic udělat ani dneska.

                btw
                Kdoví kolik lidí už za tu dobu pořádání F1 zemřelo v ochozech na infarkt, a stejně jich tam pouští desetitisíce při každé GP znovu a znovu.

                + 3 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      no prave, proc takovemu Massovi a dalsim matadorum davat vic a vic prilezitosti, aby nekoho sejmuli a SC vyjizdel znovu a znovu na trat? Preci jen zavod ma trvat max. 2 hodiny a bylo by smutne, kdyby v polovine zavodu sezony se udelalovaly pouze polovicni, ci trictvrtecni body 13

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama