DISKUZE K ČLÁNKU McLaren chystá po strategické chybě změny: Rozhodování bude jednodušší a rychlejší

McLaren po chybě s předpovědi počasí a zvolení špatné strategie chystá změny, které jim pomohou činit během velkých cen správná rozhodnutí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren chystá po strategické chybě změny: Rozhodování bude jednodušší a rychlejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 31.07.2014 15:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» zipp (Hlasovalo 8 lidí) 29.07.2014 15:35
to je dobrý: stupidně a neprávem "brečel… »
» Mr.B (Hlasovalo 7 lidí) 29.07.2014 14:46
Chyba Chyba byla to, že neměli pokryté obě… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 29.07.2014 20:16
A maximálně o co? 04 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Áno Elvis,... ...treba to prešetriť do hĺbky a najlepší je na to detektor. Tak sa dozvieš, že ti chlapci z tímu hovoria pravdu. Aj naši politici s tým majú skúsenosti ! 18 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.177.181.XXX
    Tragické výkony za poslední 2 roky, co chce prošetřovat? vyházet všechny a zavřít to

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zrudnamura

    89.102.208.XXX
    A co třeba Boulier?? Nechci nikoho kritizovat. možná to je osobni nesympatie ale Boulier nemá schopnosti vést célý tým..Jeho část či samotne jezdce určitě ano ale na vedení Mekáče nemá!!!

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Boullier také "célý tým Mekáč" nevede, je jen jeho závodním ředitelem. Nad sebou má další pány.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • NrteP

    193.86.88.XXX
    Počasí Jak jsem si to přečetl, tak Boullier chce zjednodušit postupy rozhodování týmu o změně počasí. Potom už to pude samo. Jak jednoduché a prosté. Že na to ještě nikdo nepřišel. 03
    Já jsem se teď rozhodl jednoduše a rychle, že do večera pršet nebude.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Hmm, koukám z okna a tam čina, že by psisko nevyhnal... Ale máš recht, lepší rozhodnout blbě a rychle, než pomalu a blbě 11

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    Mr.B

    85.193.24.XXX
    Chyba Chyba byla to, že neměli pokryté obě možnost. Měli JB vyměnit na suché a KM (který v boxech nebyl) nechat na mokrých.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.140.XXX
    Systém Proč měnit systém rozhodování, když jako příčinu uvádějí radar? Ať změní meteoslužbu a mají vyřešenej problém.

    btw Jejich systém rozhodování by zas tak špatnej být neměl, když si vzpomenu, jak mo něm brečel Hamilton po Monaku (imho stupidně a neprávem, protože McLaren tam neudělal nic líp než Mercedes, ale stejně mi to přijde jako hezká ironie)

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zipp

      zipp

      46.135.3.XXX
      to je dobrý: stupidně a neprávem "brečel".
      Máš tím asi na mysli to, jak se o tom zmínil v rozhovoru po závodě kdy řekl, že v McLarenu měli dva závodní inženýry, pro každýho jezdce jeden, kdy se každej snaží pomoci tomu svýmu dostat co nejvíce dopředu, což v Mercedesu nebylo.
      Kde je to stupidní brečení neprávem? Trochu soudnosti

      + 8 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        78.157.160.XXX
        Nejspíše v tobě. Hamilton tehdy brečel zbytečně, protože by si jinou strategií nepomohl. Mercedes pro něj v Monaku při výjezdu safety caru udělal maximum.

        + 8 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.140.XXX
        Z článků na tomhle serveru

        Hamilton ... si rádiem stěžoval, že jej nepovolali o kolo dříve, a uštěpačně dodal: "Věděl jsem, že to neuděláte."

        "Když jsem byl u McLarenu, měli jsme dva různé stratégy, každý měl na starosti svého pilota a ten můj by mě v té chvíli zavolal do boxů."

        To první, to je to brečení ála čtyřletý děcko na písku.
        Ten druhej citát, to je ta stupidní lež. Na Magnussenově případu o 30 sekund později je zřejmé, že v McLarenu to ten přidělený stratég NEUDĚLAL.

        A to, že si stěžoval neprávem, ti vyplyne z 2 minut práce s kalkulačkou - dost by ztratil, kdyby ho tým zavolal hned.

        + 8 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • badys

          46.13.68.XXX
          Souhlasím akorát s tím, že stěžováním do rádia se pilot většinou ztrapnuje sám, ale vysbvětluji si to emocemi v závodě. Druhá věc ohledně stratéga v Mcl.co by před rokem udělal....a co udělal či neudělal teď v případě Magnussena je nesmysl vůbec porovnávat. To ani nejde. Fakt je , že V Mcl. byli dva a v Mercedesu jeden .
          A stou výhodností a "kalkulačkou " tedy nevím.....V 25kole Sutil boural a v 26 jeli Ros a HAM přezouvat, přitom jezdili s nepatrným odstupem za sebou. Kdyby stihl zajet Ham vyměnit ty kola ještě v tom 25 kole , tak nevím jak ti může vycházet, že by tratil....V neděli v závodě Rich stihl zajet gumy přezout a Ros až následně a propadl se až o několik pozic a vlastně tím přišel o vítězství. Tak s tou kalkulačkou a 2minuty bych byl optrný.

          + 1 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.141.XXX
            V diskuzi v jednom z pozávodních článků jsem to rozepsal. Ve stručnosti rozdíl byl v tom, že SC v Monaku byl vyhlášený asi 40s poté, co Hamilton projel okolo boxů, do kterých tak toužil zajet. Mohl tedy jet asi 1/2 26. kola závodní rychlostí a po vyhlášení SC fáze 1/2 omezenou rychlostí. Kdyby jel měnit hned, jak požadoval, jel by plnou rychlostí jen prvních možná 20s 26. kola a celý jeho zbytek omezenou. Ztratil by cca 10-15s.

            V Maďarsku to bylo jinak. Riccardo zajížděl do boxů AŽ po vyhlášení SC.

            Je nesmysl zajíždět do boxů výrazně dřív, než než je vyhlášená SC fáze.

            A samozřejmě s Magnussenem se to srovnávat dá, protože ten byl v tom opěvovaném týmu, měl toho vysněného stratéga, jezdil asi půl minuty za Hamiltonem (takže stratég měl o 30s víc času na rozhodnutí) a stejně do boxů nebyl povolaný. Jako prvního povolali Buttona (a všechny, co byli na okruhu za ním) poté, co oznámili výjezd SC na trať.

            + 6 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              01
              Jaký to má smysl zajíždět do boxů před vyhlašením SC fáze, jsme viděli po smyku Sutila nedávno na Hockenheimu.

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • badys

              46.13.68.XXX
              Podíval jsem se znova na to Monaco a skutčně SC při Sutilově nehodě bylo vyhlášeno s velkou prodlevou a tudíž zajet hned do boxů by bylo patrně nevýhodné. Měl jsem za to , že SC bylo automaticky hned po nehodě - zvláště v \Monacu, že ....no měl jsi pravdu , musím se lépe dívat .

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Myslím, že všechny týmy mají stejného dodavatele meteo dat (býval to Meteo France, jak je tomu teď, netuším). Před cca deseti lety několik týmů podepsalo dohodu, že budou používat stejná data a tím ušetří (ono se to nezdá, ale jde o miliony), časem se to pak sjednotilo všechno.

      + 2 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.81.245.XXX
        To je hloupost, jak jsi mohl vidět v Maďarsku.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          OK, rychle jsem zagooglil a hloupost to není - Meteo France byl minimálně loni stále jediným dodavatelem meteo dat:

          "Meteo France, the official F1 weather supplier..."
          [odkaz na stránku]

          Že by se v tomto ohledu něco měnilo, se nikde nepsalo, takže předpokládám, že i letos je to stále Meteo France, kdo dodává VŠEM týmům STEJNÁ meteorologická data a předpovědi.

          + 2 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Mimochodem, že někdo udělá špatné rozhodnutí, není důkazem, že má k dispozici jiná (špatná) data. Příště laskavě zagoogli sám, než začneš někoho obviňovat z hlouposti. Díky. 04

          + 0 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            109.81.245.XXX
            Kecy v kleci. Pominu, že tady dáváš odkazy na starý článek, navíc zcela mimo mísu: globálně pro FIA F1 šampionát ano, ale ne pro jednotlivé týmy. Ty odebírají data od jiných dodavatelů. Nešlo o špatné rozhodnutí McLarenu, ale o to, že měli k dispozici jiná data. Nečteš, nevíš. 02

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama