Lotus je v pokročilé fázi konstrukce vozu pro rok 2015, některé rysy jsou hodně odlišné

Petr Hlawiczka, 24. července 2014, 06:20 Google+

Lotus je dle slov svého technického ředitele Nicka Chestera již v pokročilé fázi konstrukce vozu pro příští sezónu Formule 1. Novinky ale stále plánuje i pro letošní vůz.

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 24.07. 15:43) Napište svůj názor
lotus e22

lotus e22 | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Většina týmů se již věnuje oběma projektům - vylepšování letošního monopostu a přípravy toho pro sezónu 2015. Tento rok totiž nedojde k velkým technickým změnám a mnoho věcí půjde přenést - proto se týmy mohou věnovat současným vozům déle než loni.

"Samozřejmě se pokusíme získat v Maďarsku body, po letní přestávce bude vývoj tohoto vozu stále pokračovat," přibližuje Chester. Přestávka týmům začíná příští týden po závodu na Hungaroring, další závod se pak pojede až za čtyři týdny (v Belgii).

"Přivezeme zřejmě jeden větší balík nových dílů a pak sérii menších, jednodušších vylepšení pro celkem snadné zvyšování výkonnosti ke konci sezóny," odhaluje technický ředitel týmu, kterému patří s osmi body až osmé místo v šampionátu konstruktérů.

"Když se podívám kupředu, už jsme v pokročilé fázi konstrukce příštího vozu. Vypadá s určitými velmi odlišnými rysy od letošního vozu celkem slibně," dodává Chester k E23 - nástupci letošního monopostu.

grosjean
Lotus má díky dvěma osmým místům Romaina Grosjeana osm bodů
a v šampionátu je osmý (foto: Lotus F1 Team)

Vytisknout

Diskuze: Lotus je v pokročilé fázi konstrukce vozu pro rok 2015, některé rysy jsou hodně odlišné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 24.07.2014 15:43 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Massa, Felipe

Představení Hungaroringu: Co čekat na technickém okruhu a jaké jsou jeho výzvy?…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud