DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari se nevzdává: Usilovně pracuje na obou projektech

Technický ředitel Ferrari James Allison se ohlíží za závodem v Německu a hovoří o neutuchající práci, kterou tým odvádí na letošním voze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari se nevzdává: Usilovně pracuje na obou projektech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 23.07.2014 18:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 9 lidí) 22.07.2014 19:02
... Tak nezbývá než doufat a držet pěsti, aby se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    ... Tak nezbývá než doufat a držet pěsti, aby se monopost pro sezónu 2015 už konečně povedl a hlavně aby sedl oběma pilotům. Přál bych Kimimu ještě alespoň jednu důstojnou sezónu, než půjde do "důchodu".

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Libor

      89.190.61.XXX
      Otázka je, co všechno budou moct na motoru změnit. Vyměnit vodní výměník za klasickej intercooler a nebo rozdělit turbo jim asi nepovolí05

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XR

        109.81.245.XXX
        Povolí. Mezi sezónami můžou změnit více než polovinu věcí - včetně toho rozdělení turba.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Libor

          89.190.61.XXX
          Tak ještě že tak, ten motor budou asi muset hodně překopat14

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001000

            uzivatel001000

            46.39.185.XXX
            Můžu se zeptat, odkud máš informace o tom, co ve Ferrari zpackali? Příp., pokud je to z doslechu, stručně napsat sem? Dík.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Libor

              89.190.61.XXX
              Nahoře jsem psal 2 celkem zásadní věci, motor má nadváhu a určitě za to dost může ten vodní výměník. Když vezmeš, že oproti normálnímu mezichladiči máš navíc výměník voda-vzduch, vodní okruh, el. čerpadlo a stejně je potřeba náporovej chladič. Jediná výhoda je menší objem stlačovanýho vzduchu, ale to stejně kvůli MGU-H ztrácí význam. Když rozdělí turbo a kompresor dají víc dopředu,blíž k intercooleru, tak toho vzduchu nebude o moc víc a ušetří odhadem dobrých 10-15kg.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama