DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari dementuje, že by mohlo opustit Formuli 1. O Le Mans ale uvažuje

V době, kdy eso týmu Ferrari, Fernando Alonso, odstartoval letošní 24 hodinovku v Le Mans, můžeme číst prohlášení jeho šéfa o tom, že Ferrari by se klidně místo F1 mohlo vrhnout na sportovní vozy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari dementuje, že by mohlo opustit Formuli 1. O Le Mans ale uvažuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 17.06.2014 20:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001480 (Hlasovalo 23 lidí) 15.06.2014 08:59
elektroformula-vysmech fanusikom priznam sa za… »
» SebVonVett (Hlasovalo 14 lidí) 15.06.2014 14:07
Co si soudruzi ve FIA upekli, to ať si taky … »
» TLA4ENKA (Hlasovalo 8 lidí) 14.06.2014 23:18
Blafujou Takže celým tim divadýlkem s Alonsem a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • anonym

                            46.135.49.XXX
                            Dobry den pane Proky. Dovoluji si nesokhlasit s tim co rikate. Rencek vyhral jen se stestim.

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Prokop S.

                              Prokop S.

                              89.102.95.XXX
                              s tím samým štěstím mohlo vyhrát i to Ferrari.. a nic to nemění na faktu Renault: 5 podií, Ferrari: 1

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • anonym

                                46.135.90.XXX
                                A kde jsou ostatni s motory Renault? Tech pet podii je jen diky vybornemu sasi RBR. Nic vic nic min. Ja Mercedesu neberu jejich pripravu ani uspech. Ale ostatni diky zakazu vyvoje nemaji sanci. A navic u Ferka jezdi jen jeden.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                  • pidro

                    88.100.206.XXX
                    A co se oproti 2000 změnilo kromě toho že stejným způsobem vyhrává Mercedes a před tím RB?

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Prokop S.

                      Prokop S.

                      89.102.95.XXX
                      tak Mercedes nechává jezdce bojovat mezi sebou a za nimi se dějí zajímavé souboje.. celý závod je mnohem napínavější než 200X..

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • dannak

                        193.245.34.XXX
                        tzn. jak naznacuje Pidro, nezmenilo se nic. Jen ti vadilo, ze tenkrat takhle vyhravalo Ferrari, zatimco ted je OK ze takhle vyhrava Mercedes. Jina interpretace tveho prizpevku me nenapada.

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Prokop S.

                          Prokop S.

                          89.102.95.XXX
                          já tím reagoval na tvrzení, že "Mercedes je zabijákem F1" pod článkem kde si Ferrari stěžuje na novou F1. V kontextu článku je toto tvrzení pravdu vtipné když zabijákem F1 bylo i Ferrari - podle logiky diskutujících.

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • dannak

                            193.245.34.XXX
                            jakozto fanda Ferrari nezpochybnuji, ze tou dobou Ferrari vylozene neprispelo k dramaticnosti a podivane. Nerozumim ale tomu, proc pravidla drastickym omezenim vyvoje ve jmenu setreni k tomuto prizpiva znova a jeste vic ? tenkrat to bylo jen o penezich. Te je direktivne zakazan vyvoj motoru, az na par vyjimek ktere jsou navic nejak obodovane, takze nakonec to dospeje opet ke zmrazeni. Kralovna motorsportu ? Bohuzel, uz nejakou dobu ne !:(

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • starýsomr

                            89.102.179.XXX
                            podívej se do historie copak Ferrari jako továrna nebo závodní stáj vyvíjela nějaké hybridní
                            motory?

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
  • SebVonVett

    SebVonVett

    79.127.137.XXX
    Co si soudruzi ve FIA upekli, to ať si taky snědí. Pekli ještě hůř než pejsek a kočička. S Montym musím než jen souhlasit....bohužel...

    + 14 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.136.146.XXX
    Asi jsem četl něco jiné než někteří tady, kdo říká že za jejich potíže může FIA? Nevadí mu nové technologie vč. motorů. Krásně to použijí do aut konečně, ale vadí mu omezení vývoje stejně jako jiným. Oni jsou odedávna v F1 právě kvůli vývoji, fia omezuje pravidla vývoje, vymýšlí DRS a podobné nesmysly, omezuje také vývoj gum, proto mimochodem odešel B i M z F1. Na F1 mě osobně bavil vždy právě ten vývoj a soutěž konstruktérů. Jezdci si své ego můžou dokazovat i jinde. Ale právě vývojem byla vždy F1 právě tou královnou. Nebylo to nikdy kvůli zvuku motorů a jiným nesmyslům, kterých nyní využívají média k nátlaku. Co z toho, že se předjíždí když je to tak snadné? Nebo vám nechybí doba kdy druhý dojel prvního a bojovalo se až do konce? Kdy měl i pomalejší vždy šanci ubránit se? Proč odešla Toyota, BMV, Renault? Kvůli krizi? Na to zapomeňte, odešly s rozhodnutím o nových pravidlech. Kvůli neustálému zasahování FIA uprostřed sezóny do vývoje. tento trend bude i dál pokračovat. s tím počítejte. za chvíli se tu budete dívat jak krouží dvacet Marušek do kola. Budete tu mít F3000 se značkou F1. Oni budou mít co chtěli, náklady nepřesáhnou 10000000 a budou vyhrávat. Budou se chlubit jak vyhrávají F1 tu královnu motor-sportu. Přesně tam to spěje. Je mi z toho na zvracení. To ať uplakánci raději odejdou, Ti co chtějí zůstat ať si založí juniorské týmy jako RB a bude se na co koukat.

    + 22 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001480

    uzivatel001480

    141.0.9.XXX
    elektroformula-vysmech fanusikom priznam sa za seba ze na zavod uz nepojdem .kazdy kto bol na zivo na zavode vie ze s pretekov a diania na trati na zivo tam velmi uceleny obraz nieje naopak tam je zazitok s toho ako auta zrychluju a brzdia a k tomu nenahraditelna zvukova kulisa -ked boli destvalce tak to bolo uzasne no i osemvalce sa dali.toto kvicanie co je teraz by som prirovnal k safety car bernarda a halovemu motokarizmu. tolko ku zvuku na co si aj tak zvykneme ale na co nie to su tie stale obmedzenia a elektrika -adrian newy to pochopil a odchadza uz nieje priestor na kreativitu a tak isto ho vzali aj ferari.pretoze urobit spickovy motor vedia viaceri ale tento hybrid tam uz treba ine zdroje -moz no este honda a elektrojaponci lenze to nieje F1.podla mna mali nechat spalovaci motor rozmery auta a fertig.nech si skusaju technologie v inych seriach.

    + 23 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    Ja neviem o čom ten Ja neviem o čom ten truľo trepe...aké šetrenie paliva alebo gúm??? Nepamatám si závod v tejto sezóne kedy a v ktorom závode šetrili palivo a gumy hlavne tí vpredu alebo v strede poľa...ako vláčik jazdia akurát tak Ferrari a Mclaren inak ostatný bojujú o každé jedno miesto. či je to RB Williams či FI a o Mercedesoch ani nehovorím...oni nešetria ani palivo ani gumy ani techniku ani keď sú pol minúty pred ostatnými a to sa mi páči...11

    + 4 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • TLA4ENKA

      TLA4ENKA

      85.71.177.XXX
      Mě to teď taky přijde dobrý, sezóny 200x měly svoje + (motory, zvuk, vzhled, gumy, hořící motory), ale i spoustů - (pozice v kvalifikaci se téměř = výsledné závodní, a možná jsem byl tupej, ale strategie s palivem mě vždycky dokázali strašně zmást a nevěděl jsem kdo na čem je a proč a pak na mě na konci vybafla výsledná pozice a já často nevěděl jak se tam ten člověk dostal, za to teď vždycky u každýho vim jakou má strategii a orientuju se, přímé souboje kolo na kolo mi hodně chyběly dřív, i když uznávám, že dneska je hodně předjíždění umělých).
      ....mám dneska pisálkovou, to bude tím matrošem 12 12

      + 2 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.233.183.XXX
      ty asi zavody nesledujes vid..nebo si proste neznaly..ve vlacku jeli treba v kanade vsichni..diky vozum FI...

      + 14 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • TLA4ENKA

    TLA4ENKA

    85.71.177.XXX
    Blafujou Takže celým tim divadýlkem s Alonsem a vlaječkou, svejma blafama - rádoby tajemným prohlášením o odchodu se na sebe snaží upnout pozornost a dosáhnout potenciálních změn v pravidlech, které by jim hrály do karet. Ty co máme teď jim evidentně nehrajou vůbec, tak proto to všechno. Blaf na FIA! Jsem Sherlock, má úcta 13

    + 8 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.144.XXX
    Má pravdu, ne že ne, ale to že jim to teď nejede není chyba FIA. Ne všichni jsou na tom tak jako Ferrari.

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama