Technický ředitel Ferrari: Balík připravovaný pro Kanadu je o hodně rychlejší

Petr Hlawiczka, 27. května 2014, 06:20 Google+

Členové týmu Ferrari jsou po Velké ceně Monaka již zpět ve své továrně v Maranellu. Na čem v Maranellu pracují a co chystají před příštím závodem v Kanadě?

Počet komentářů:  13 komentářů (Poslední 28.05. 09:48) Napište svůj názor
Alonso, Fernando

Alonso, Fernando | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

V Monaku vybojoval Fernando Alonso dalších 12 cenných bodů. Kimi Räikkönen měl smůlu a v závěru se dopustil chyby, která ho stála body. Podle Pata Frye by jinak skončil na pódium před svým týmovým kolegou i Danielem Ricciardem: "Neměli jsme štěstí. Räikkönen mohl skončit na pódiu. Teď jsme si jistí, že se můžeme zlepšit."

Scuderia se nyní zaměřuje ve vývoji na stažení náskoku svých nejbližších soupeřů a zároveň pracuje na své metodologii, kterou chce zlepšit z dlouhodobého hlediska.

"V Monaku jsme pokračovali v analýze oblastí, ve kterých můžeme F14 T vylepšit a nyní hledíme vstříc dalšímu závodu v Kanadě, kde použijeme balík, který je o hodně rychlejší než auto, s nímž jsme závodili poslední víkend," popisuje technický ředitel James Allison.

"Zatímco náš vývojový program za poslední týdny slušně pokročil, je těžké přesně předpovědět, co to bude znamenat pro konkurenceschopnost F14 T, protože nevíme, co do Montrealu přivezou naši soupeři," opatrně očekává Allison.

raikkonen
Kimi Räikkönen podle Ferrari mohl dojet v Monaku na pódiu, pro Kanadu
chystají podstatně rychlejší balík (foto: Scuderia Ferrari)

Jakékoliv zlepšení tedy musí být vnímáno v relativních pojmech v naději, že trať poskytne odpověď hodnou veškerého úsilí, které jsme dosud vyvinuli," věří ve zrychlení v Montrealu. Ferrari kromě aerodynamických novinek hodlá nasadit vylepšení pohonné jednotky včetně upraveného softwaru, což by mělo pomoci využít vyšší výkon a stáhnout náskok Mercedesu na rovinkách.

"Musíme být schopni co nejlépe využít kreativitu a originalitu našich inženýrů. Víme, že neexistuje žádná magická hůlka, ale u Ferrari disponujeme bohatstvím talentů a pracujeme na implementaci a přístupu k práci, který umožní, aby to vyplynulo na povrch," dodává Allison.

Vytisknout

Diskuze: Technický ředitel Ferrari: Balík připravovaný pro Kanadu je o hodně rychlejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 28.05.2014 09:48 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 13 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Mercedes

PADDOCK LINE: Napětí stoupá

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud