DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes chce drtit soupeře, podle Rosberga jejich náskok v Barceloně ještě stoupne

Zatímco loňské sezóně dominoval Red Bull, v letošním roce jasně kraluje Mercedes, který vyhrál všechny kvalifikace i závody. Ve Španělsku, kde všichni hodlají nasadit novinky ve snaze stáhnout jeho náskok, chce německý tým svou již tak velkou převahu naopak ještě zvýraznit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes chce drtit soupeře, podle Rosberga jejich náskok v Barceloně ještě stoupne

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 23.04.2014 11:06 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, je to možné,... ...ak nájdu ďalší prítlak a zlepšia tak aerodynamiku ich vozidla, aby ten veľký krútiaci moment aj výkon, mohli preniesť zdarne na cestu a do dynamiky vozidla. Inak som fascinovaný čistotou štýlu celého auta, ktoré na sebe nemá nič zbytočne zavesené a to je známy Aldov štýl z Ferrari, keď tam hviezdil Michael Schumascher a pritom to auto pôsobí veľmi dôstojne. To, že nemalo potiaže s chladením ani v Bahrajne, iste bude k dobru aj v Barcelóne, kde ak bude pekné počasie teploty budú značne vysoké. Mne sa však nezdá, že ostatné tímy, ktoré využívajú pohonné jednotky od Renaultu a Ferrari sa Mercedesu a ich autu priblížia z dôvodu, že sa musia nielen dostať na úroveň ich výkonu a krútiaceho momentu 1,6V6 Turbo, ale hlavne spotreby a popremýšľať, ako to dosiahnuť, kade vedie cesta a druhá vec úspešne ju realizovať. Lebo to umožňuje Mercedesu nielen točiť viac na rovikách, ale mať aj viac energie získanej z MGU-H, lebo tade vedie práve cesta, ak totiž zvýšim kompresný pomer, nemusím do valca dávať toľko vzduchu pri tlaku 5 barov, lebo stači menej pri menšom tlaku a k tomu menšiemu objeme vzduchu chudobnú zmes, kde je vlastne zakliata tá úspora paliva, pričom ale nestratím, na výkone ani koník a na krútiacom momente ani Nm, lebo pri väčšom kompresnom pomere palivo horí rýchlejšie a intenzívnejšie a preto sa motor ani tak nehreje, preto s tým nemali Mercedesy problémy v Bahrajne a nebudú mať ani v Barcelóne, ba ani v Monze a budú všetkých porážať aj s tým, že prídu do cieľa a budú tam mať benzínu na rozdávanie. To však nie je všetko, lebo aj hospodárenie s energiou je tým pádom lepšie u týchto pohonných jednotiek Mercedesu preto, lebo príkon na plnenie motora kompresorom je menší pri nižšom objeme aj tlaku ako u konkurencie a teda turbína môže byť ďaleko viac využívaná na rovinkách na výrobu elektrickej energie, preto Mercedesu nikdy elektrická energia nechýbala a nikdy chýbať nebude, pre pohon jednosmerného motora MGU-K ak bude tento systém spoľahlivo fungovať. A ak sa s týmto handicapom iné tímy nevyrovnajú tak dobre ako Mercedes, tak sa nikdy nielenže nepriblížia, ale sa mu budú závod od závodu vzďaľovať a v tom mal Nico R. pravdu. 01

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      77.48.245.XXX
      A co ostatní stáje používající jejich motory, není to trochu divné, takový rozdíl?

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Iscarian

        89.177.203.XXX
        Ne není, podívej se kde je samotné Ferrari a kde jsou zákaznické týmy s motory Ferrari. Nehledě na to, že monopost F1 není jen pohonná jednotka, ale taky šasi a aero.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Tak, správne,.. ...tu už bolo povedané, že Mercedes v Číne nasadí pohonné jednotky druhej generácie a Williams a Force india až od Barcelóny. To isté platí aj o Ferrari, tú novšiu mal Fernando a Kimi s tou predošlou zjavne zaostal, pritom Marusia má oproti Ferrari handicap aj v aerodynamike vozu a možno aj v nastavení v Číne, kde bolo chladné počasie v tréningoch. 11

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama