DISKUZE K ČLÁNKU Vettel o svém trápení a porážkách od Ricciarda: "Hodně věcí se mi nelíbí"

Trápení Sebastiana Vettela pokračovalo také ve čtvrtém podniku letošní sezóny - ve Velké ceně Číny. Jeho týmový kolega Daniel Ricciardo byl rychlejší v kvalifikaci a v závodě jej mistr světa musel na pokyn týmu pustit před sebe.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel o svém trápení a porážkách od Ricciarda: "Hodně věcí se mi nelíbí"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 24.04.2014 08:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 19 lidí) 22.04.2014 10:18
Jo, jo, měl auto o sekundu, dvě rychlejší než… »
» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 22.04.2014 11:40
No to jo. To Vettela v Abu Dhabi nebo Brazílii… »
» Mike17 (Hlasovalo 12 lidí) 22.04.2014 09:23
Samozřejmě, že top speed ovlivňuje nastavení… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Daniel bol viditeľne rýchlejší,.. ...ale bolo vidieť, že to necháva na tím, aby rozhodol a tí váhali a dali pokyn Sebastianovi neskoro, aby rýchlejšieho Daniela zbytočne neblokoval. Ak by to boli urobili ihneď mohli mať bedňu, a 3. miesto. To by zas FIA Daniela diskvalifikovala ?18 11 Alebo teraz pre zmenu nie ? 18

    + 6 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    176.67.230.XXX
    --- Sebe lžou tě, oba jste jeli sejnou strategii. 12

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mida

    88.101.0.XXX
    Sebíku... ...vítej v reálném světě 04

    + 13 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • CerVus

      93.99.205.XXX
      nj Kroužič neumí kroužit v průměrném autě. S takovým, které má nad soupeři sekundu, dvě na kolo získá tři tituly každý, ale jen opravdový mistr dokáže vymáčknout maximum z průměru. Takoví jsou v poli jen dva: Alonso a Hamilton. To s klidem přiznám i když nejsem příznivce ani jednoho z nich.

      + 30 / − 20

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Jo, jo, měl auto o sekundu, dvě rychlejší než ostatní, jen to zapomněli sdělit Webberovi. 12
        Mimochodem Alonso s Hamiltonem to na průměrných vozech s tím kroužením taky nějak líp nezvládali. 11

        + 19 / − 18

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Nebudu hodnotit líp, hůř... Ale faktem je, že Lewis i Alonso předvedli několik pěkných závodů, když se nedařilo... Navíc RB není průměrné auto... Je to 2. nejlepší auto s velkým odstupem na 1. ... Vettel zatím moc nepředvedl... Věřím však, že to zvládne...

          + 8 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Myslím, že Vettel předvedl také několik pěkných závodů s vozem co nebyl dominantní. Ale nechci tu srovnávat ty 3, protože to bude mít smysl až (jestli) spolu budou sedět v jednom autě.
            Reagoval jsem jen proto, že Vettel neměl nikdy dlouhodobě o vteřinu rychlejší auto a kroužičem se dá nazvat kterýkoliv pilot. Stačí mít jen předsudky. 04

            + 10 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.189.XXX
              Nevymýšlej si, že Vettel nikdy neměl dlouhodobě o sekundu rychlejší auto.
              Ostatně jak to víš, když před nějakým rokem nebo dvěma jsi horlivě prohlašoval, že rychlost aut vůbec neznáme a nemůžeme poznat? Už se ti tento argument nehodí, nebo jsi změnil názor? 03

              + 5 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Můžeš mi dát příklad, kdy dvojice Webber a Vettel dala někomu v závodě víc jak 1s na kolo??? Budu hodný, aspoň jeden závod!!! Ne, budu na tebe hodnější, kdy aspoň sám Vettel dal někomu 1s na kolo v závodě? Budu ještě hodnější, abys nemohl říct, že každý závod šetřil vůz, tak mi ukaž, kterou kvalifikaci dal on nebo Webber ostatní o víc 1s. Když mě obviňuješ ze lži, nechtělo by to nějaký důkaz? Vlastně ne, když řekneš že je někdo vinen, tak nemusí být žádné soudy nebo důkazy že? 03

                Ale v tom druhém odstavci máš pravdu, 100% to vědět nemůžu, byť čísla mluví jasně. Protože je tu jistá teoretická možnost, že jsou všichni 3 (Vet, Web, Ric) totální babráci, jsou mnohem pomalejší než ostatní piloti a RB jim platí miliony úplně zbytečně. 12

                + 6 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  194.228.20.XXX
                  Třeba tady [odkaz na stránku] Vettel ujíždí mercedesům o sekundu v každém kole. Webber s nimi drží tempo ..... a pak udržovali náskok a šetřili techniku.

                  + 6 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    147.229.7.XXX
                    Pod pojmem dlouhodobě si představuji několik závodů po sobě a ne jen pár kol v jednom. V závodě jsou různé strategie, které ovlivňují změny rychlosti během celého závodu. V celém závodě měl náskok 14s za 70 kol. To má do sekundy na kolo daleko a v kvaldě sekundu také neměl. 03

                    + 2 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.23.219.XXX
                      Proč huntovat auto??
                      Pokud jeli na špici, vyjeli si náskok a pak ho jenom urdžovali..

                      + 3 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Jo, tomu rozumím. Ale v několika závodech měli Lotusy za zadkem. To si moc šetřit asi nedovolili. Lotus a Ferrari byli v závodech rychlejší než ve kvalifikaci. Aspoň se o tom často psalo. Přesto v ANI JEDNÉ kvalifikaci neměl ANI JEDEN z RB náskok blížící se 1s. Tam si přece nikdo nedovolí jet na půl plynu. Takže kvůli tomu, že na začátku závodu udělal Vettel několik hodně rychlých kol ještě neznamená, že měl takhle dominantní auto po celý závod. Ano na konci loňské sezony měl nejspíš nejlepší vůz, ale do převahy 1s/kolo to mělo daleko. Letos Mercedes vykazuje rozhodně větší náskok. 03

                        + 2 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        80.95.126.XXX
        Kolik titulů v průměrném voze udělali Hamilton s Alonsem, chytráku? 03

        + 10 / − 17

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Je to přehnané... Ale Alonso měl úžasnou sezónu 2012... Neměl sekačku nebo jiný nesmysl, jak jeho Formuli nazývali, ale rozhodně měl horší stroj než RB a mnohdy i Mcl... Vytěžil maximum z chaotické 1. půle sezóny a i pak sázel jeden dobrý výsledek za druhým... Rozhodně může jít příkladem...

          + 8 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          93.99.205.XXX
          Nikdo. Ale oni alespoň ukazují, že umí i předjíždět a opravdu bojovat.

          + 17 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            No to jo. To Vettela v Abu Dhabi nebo Brazílii 2012 někdo z nebe zvedl a jeho autíčko dal dopředu. 12

            + 14 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Luke

    78.157.134.XXX
    Rovinky - TOP SPEED Ale ono to určitě není jen o rovinkách. Red Bull odjakživa sází na vysoký přítlak s tím, že v zatáčkách ujede a rovinka ho už moc nezajímá. Problém je, že aerodynamika hlavně Mercedesu a možná i Ferrari je totožné úrovni (Osobně si myslím, že mercedes má aero nejlepší). Jenže oni to nastavení nekupují prodejem rychlosti na rovinkách. V tom bude zakopaný pes. A proto už redbull připravuje B specifikaci vozu. Jelikož kdyby upravili nastavení, aby byli rychlí na rovinkách, tak ztratí v zatáčkách a s ojetými pneumatikami daleko více než 100m na rovince...

    + 12 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Samozřejmě, že top speed ovlivňuje nastavení přítlaku na křídlech. A to hodně. Ale ono se stačí podívat na zrychlení na začátcích rovinek, kde přítlak ještě nehraje takovou roli a je celkem jasné, že nějaký koník Renaultu chybí. Neříkám, že těch 80, ale něco určitě ano. A netvrdí to jen RB, tak na tom něco asi bude. 03

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Luke

        78.157.134.XXX
        Tak o tom žádná, že Mercedes je nejvýkonnější i nejefektivnější agregát. Na druhou stranu jsem detailně koukal právě na průjezd a výjezd ze zatáčky na tu dlouhou rovinku v Číně. A jen v průběhu té zatáčky ve které se zrychluje získal Seb na Rosberga +0,2s (na 200m!!!) a to si nemyslím, že je jen díky lepšímu aeru. Pak samozřejmě už jeli rovně a to byla jiná káva. proto si myslím, že ten problém Redbulu je komplexní a když se podíváš na speed Trap ostatních týmů používajících Renault tak třeba Toro Roso lítalo přes 330Km/h, ale zas neměli přítlak. Myslím, že potřebují získat nějaký rozumnější poměr mezi přítlakem a TOP Speedem, jinak to bude v Barceloně to samé v bledě modrém, jelikož délka rovinky na okruhu Catalunya je 1047m...

        + 9 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama