DISKUZE K ČLÁNKU Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Opět suverénní Mercedes a zlepšení Renaultu

ŠANGHAJ - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI; Podrobnější pohled na výkonnost vozů prostřednictvím nejlepších časů v sektorech a maximálních dosažených rychlostí. Patrná je nadvláda Mercedesu a jejich pohonné jednotky, výborná aerodynamika Red Bullu, ale i zlepšení Renaultu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Opět suverénní Mercedes a zlepšení Renaultu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 23.04.2014 19:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 19.04.2014 15:07
Nic se nevytratilo v překladu, je to můj… »
» Lord Mystic (Hlasovali 3 lidé) 19.04.2014 14:44
rychlejší rosberg stále nechápu jak mohl být… »
» Lord Mystic (Hlasovali 2 lidé) 19.04.2014 15:02
hm tak už je to asi objasněno, ros byl lepší o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • seven

    93.153.124.XXX
    2redakce: jenom dotaz k udávaným hodnotám, aby nemusel pátrat :)

    1) Rozumím správně , že v sektoru 2 je udáváno jako maximum druhá nejvyšší hodnota (skutečný max. je speed trap)?

    2) Sektorové časy jsou brány jako nejlepší hodnoty ze všech jízd v kvalifikaci nebo jako nejlepší hodnoty z kol, které jezdec absolvoval při výjezdu ve kterém dosáhl nejlepšího času?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      1) Maximální rychlost ve sloupci "Sektor 2" je myšlena maximálka naměřená na pomezí druhého a třetího sektoru, nikoliv druhá nejvyšší hodnota. Speed Trap se v Číně nacházel na konci rovinky, ale nejedná se (žel) vždy o nejrychlejší místo trati (např. ve Spa je hned na konci Eau Rouge, na začátku rovinky, místo na jejím konci).

      2) Sektorové časy jsou brány ty nejlepší hodnoty v daném sektoru z průběhu celé kvalifikace. U jednoho jezdce tedy může jít o hodnoty ze tří odlišných kol, málokomu se povede zajet ideální kolo, tj. poskládat své nejrychlejší sektory do jednoho kola.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • seven

        85.160.43.XXX
        OK, díky za info ... 01

        ad 1) otázku jsem nenaformuloval nejlíp. Zajímá mně obecně (tj. pro všechny tratě) zda maximální rychlost udávaná v sektoru je nejvyšší rychlost, která byla v sektoru dosažena (kdekoliv). Pokud ano, je-li tato max. rychlost v sektoru kde je měřen i speed trap volena jako druhá nejvyšší (tj. v jiném místě sektoru) v případě, že hodnota speed trap je díky jeho umístění v daném sektoru (např. konec dlouhé rovinky) sama o sobě nejvyšší. Jinak, předpokládám že i v tomto případě se opět jedná o maximální hodnoty dosažené během průběhu celé kvalifikace?

        V zásadě mně jde pouze o to dát si přesně do souvislostí, co všechny uvedené čísla znamenají s ohledem na výkonnost auta v danných podmínkách. V každém případě velké díky za zpracování tohoto statistického souhrnu ke každé kvalifikaci 11

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          ad 1) Ne, jde o rychlost, která je dosažena na pomezí 2. a 3. sektoru, tj. v místě, kde 2. sektor končí a začíná třetí - viz mapa. Na okruhu jsou vždy čtyři čidla měřící rychlost: pomezí sektorů + speed trap. Proto vždy přikládám mapu, abyste si udělali obrázek o pozici měření těchto hodnot a o čem budou vypovídat (dle toho, zda se nachází v zatáčce / těsně po ní / na konci rovinky).

          A ano, jedná se o maximální hodnoty dosažené jezdcem kdykoliv v průběhu kvalifikace (tedy údaje jsou na řádku obvykle poskládány z různých kol). Pokud někdo poskládá dohromady ideální kolo, snažím se na to v textu upozornit.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ako vidieť Mercedes urobil zase krok navyše,... ...Red Bull a ani Ferrari mu nestačili. Horšie na tom je však to, že vo Ferrari idú na jedno auto, lebo Kimi ho mal úplne iné, ako keby na ňom len utreli prach a vo vzduchových filtroch ešte ostal Bahrajnský piesok. 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.144.XXX
    red bull top speed sodovkáři asi na tom nejsou špatně vzhledem k umístění prakticky na topu a maximálním rychlostem, které byly o dost menší než u šípů

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Tak to měli i dřív... TS závisí i na přítlaku...

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.112.144.XXX
        tak to je přece logický, ale vzhledem k tomu že 20 km je mega rozdíl a v číně jsou 2 skoro kilometrové rovinky, kde jsou na top speedu dost dlouho před další zatáčkou, tak o to víc se tam dá nahnat/ztratit... takže ten přítlak a celkově aerodynamiku bude mít redbull asi o něco lepší než ostatní

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.97.XXX
          kilometrová je jedna.. pak jedna pidi na konci 2. sektoru a cílová rovinka je obyčejná.. s tím, že RB bude mít výhodu v nájezdu.. a nějakých 100m taky brzdí..

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          213.195.228.XXX
          Spíš mají nastavený větší přítlak... Nejezdili by s ním, kdyby nevěřili, že tak budou rychlejší... Jen jsem chtěl říct, že rychlost RB nepředstavuje rychlost Renaultu...

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    92.62.227.XXX
    rychlejší rosberg stále nechápu jak mohl být rosberg do těch hodin o 0.6s rychlejší než ham když ros měl horší jak první tak druhý sektor. to musel ve třetím sektoru ros najet na ham cca. 0.8 až 0.9s a to v místech kde jde dlouhá rovinka kde měl ham lepší max. rychlost než ros. to mi opravu vůbec nevychází jak k tomu přišli. také sem sledoval live timing a tam měl v tom svém posledním kole ros horší první i druhý sektor. takže mě napadá jediná věc - live timing udával špatné časy a špatné časy jsou i tady v tabulce, jinak si to nedokážu vysvětlit....

    + 3 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lord Mystic

      Lord Mystic

      92.62.227.XXX
      hm tak už je to asi objasněno, ros byl lepší o půl sekundy proti svému času a ne proti času ham, čili buď se to vytratilo v překladu nebo to ros špatně pochopil co mu ukazoval volant...

      + 2 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        Nic se nevytratilo v překladu, je to můj autorský článek, žádný překlad. A v textu jasně uvádím, že se jedná o srovnání s jeho osobním maximem, nikoliv s Hamiltonovým. Rosberg nic špatně nepochopil, měl probémy s displejem.

        + 10 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama