DISKUZE K ČLÁNKU Coulthard: V F1 by měla rozhodovat dovednost jezdce, ne jeho váha

David Coulthard: Pokud budou špičkové týmy ignorovat potenciálního mistra světa – Nica Hülkenberga – jen kvůli jeho váze, tak to znamená, že F1 má vážný problém

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Coulthard: V F1 by měla rozhodovat dovednost jezdce, ne jeho váha

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 18.04.2014 14:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 7 lidí) 15.04.2014 13:26
tak to je ono! tak už vím, proč se ještě z F1… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fo-ol

    89.176.25.XXX
    anorexie Je jasne ze dvoumetrovi piloti nemaji v F1 co delat ale to co se deje nyni je vazne prehnane. Bohuzel se obavam ze se bude opakovat situace ze skoku na lyzich kde taky vsichni zbesile hubli a nikdo to neresil - dokud se Hannavald uplne neslozil, pak se reseni naslo hned :(

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Já mám 2m a 126kg, tj. o Velké pardubické mohu jenom snít. Na druhou stranu ten, kdo má 1,60m a 50 kg se v NBA neprosadí. Prostě sport je a vždy byl o úzké "tělesné" specializaci. Sprintér maraton nedoběhne a maratonec doběhne do cíle sprintu na 100m až po vyhlášení vítězů. Jen se divím, že F1 už dávno neovládli Vietnamci nebo Číňani. Ti jsou malí, lehcí a přitom celkem v kondici a bystří. Klidně by mohli jezdit F1 jako rally - jezdec + navigátor, palubní inženýr atd. místo jednoho Hulkenberga.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      78.24.10.XXX
      Je to pořád to samé. Ten, kdo má 1,60 m a 50 kg ví už dáávno, že se v NBA neprosadí. Není to tak, že byl pro NBA vhodným hráčem a změna pravidel z něj učinila najednou osobu typově neslučitelnou s tím sportem. V tom je celý rozdíl a důkaz, že porovnáváš neporovnatelné.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        194.228.13.XXX
        Porovnává to zcela správně... S tímto problémem se musí potýkat v každé sérii než dojde až na vrchol... A tam jsou na ně tak hodní, že je limit pro jezdce i vůz dohromady a nic nebrání týmu, aby na svém voze pracoval a odlehčil ho... V minulosti to bylo mnohem horší...

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    tak to je ono! tak už vím, proč se ještě z F1 neozvali.........
    ale vážně. pokud je jezdec hladový ( kromě hladu po úspěchu ), odvodněný a zesláblý, je to jednoznačné bezpečnostní riziko. v takovém stavu by si neměl sedat člověk ani za běžný volant, natož za ten závodní. ale toto může FIA velmi lehce ovlivnit zvýšením minimální hmotnosti, případně nějakou další regulací.
    třeba "zatěžkáním" těch lehčích pilotů na váhu toho nejtěžšího03

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Dobře... A co budeme řešit příště?? Šířku?? Všichni budou mít široké auto, jako auto toho nejširšího pilota??

      Váhový limit není o rovnosti... Je to meta pro týmy => Vyrobte lehčí auto... Piloti rozhodně nejezdí zesláblí, ale pochopitelně politicky tlačí na FIA... Já je chápu, ale další kg nahoru = další zpomalování vozů...

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        80.95.126.XXX
        Rychlostní rozdíly nejsou tak brutální, jak se všichni snaží namluvit (a jsou jen kvůli aeru). Chápu ale, že LH se s tím popral dobře, tak ti to vyhovuje.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        217.117.213.XXX
        Fando, nepřeháněj, nebavíme se tady o nějakých pupkáčích. Ale o tom, že u vytrénovaného sportovce, který prostě potřebuje mít nějakou svalovou hmotu je najednou hmotnost 72 - 75 kg brána jako nadváha. Nikdo tu nehoruje za metráčky v kokpitech.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Laxativum

      94.138.104.XXX
      Já jsem to vždy říkal, že nejhorší pro pilota je zácpa.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jiný Honza

      194.48.241.XXX
      Přesně tak - proč FIA nezavede pravidlo, že pilot vč. kombinézy, přilby HANS a sedačky (i s povinnou lahví na pití) musí vážit třeba 105 kg. Pokud je to 60kilový drobek, tak bude mít sedačku 25 kg, hoch s normální váhou kolem 70 kil už bude mít sedačku lehčí a nějaký medvídek bude mít třeba jen 2kilovou skořepinku.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • smejkos

    93.153.60.XXX
    Absurdní A co motokáry? Tam je to stejné. Někteří se třeba díky váze dál ani nedostanou. A co peníze? Je spravedlivé, že se 99 procent těch, kteří by na to měli, tak ni nedostane za volant jakéhokoli závodního vozu? Vždy to bylo tak a ne jinak .
    20

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Přesně tak... Celou kariéru na to každej se.. teda kašle... A v F1 na vrcholu, tam to budou řešit... Je to pokrytectví... A kolik lidí jim tady to žere...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Jedná se o bezpečnostní riziko. FIA v minulosti dokázala často změnami pravidel zasáhnout, pokud bylo cílem zvýšení bezpečnosti jezdců. Ať už šlo o redukci rychlosti monopostů, omezování přítlaku nebo jiné změny v konstrukci (naposledy úprava výšky nosů).
      Letošní úprava pravidel dostala dost týmů nad váhový limit a nebezpečnou proměnnou, která ovlivní celkovou hmotnost vozidla, se stala hmotnost pilota. Fakt, že pilot před závodem, místo toho, aby se před fyzicky náročným výkonem posilnil (a pilotovat formuli 1 opravdu není lehké), tak si ještě dá lehkou hladovku, je prostě časovaná bomba. Dříve nebo později ke kolapsu pilota v kokpitu dojde a následky potom mohou být ošklivé.
      Chápu, že někteří protestují a jako argument uvádějí, že úplná rovnost příležitosti neexistuje a proto bychom měli nechat celou záležitost bez povšimnutí. Ale jde v první řadě o bezpečnost, další aspekty samozřejmě existují také, ale jsou vedlejší.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        Ale houby... Ty tu mluvíš o kolapsu, zatímco Alonso a další nemají problém říct, že řízení letošních vozů není náročné a ani nemají potřebu brát si láhev do kokpitu... Mluvíš tu o kolapsu, zatímco piloti vystupují z kokpitu s úsměvem...

        Jsi histerický, to se nedá říct jinak...

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Chasnik

          217.117.213.XXX
          Vystupují s úsměvem, protože jsou rádi, že to tentokrát ještě zvládli ;)
          Už to přeháníš a zbytečně hrotíš. Chápu, že máš jiný názor, proto mě ale nemusíš urážet. Vystupuju tady klidně a věcně.
          Což se nedá říct o tobě a tvém nálepkování. Navíc gramaticky špatném, ale to už je ten poslední detail...
          A Alonsa chápu, jezdit s Ferkem na devátým fleku asi fakt nebude náročný. Možná, kdyby se napil a neřešil lepivé patro od čtvrtky závodu, tak by dojel čtvrtej, jako v těch předchozích závodech 12

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            62.209.192.XXX
            JJ vystupují s úsměvem, že tentokrát to ještě zvládli...12 12

            Vážně jsi komik...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Dlhý

    85.114.141.XXX
    david ma pravdu bolo by to az smiesne, keby to nebolo take tragicke, ze vsetci jazdci nemozu prezentovat svoj talent za rovnakych podmienok.

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      V ajkých jiných sériích mají lepší podmínky než v F1??

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama