Dvě před loňskou sezonou upravené zatáčky hned po startu přinesou podle Rampfa zajímavou podívanou, neboť pasáž nabízí možnosti k předjíždění.
„Úvodní těsná zatáčka dává jezdci možnost odlišné nájezdové stopy, to znamená, že tam mohou zariskovat,“ upozorňuje na divácky zajímavou pasáž Rampf.
Technický ředitel také potvrdil, že Sauber hodlá pokračovat v porážkách továrních týmů a při GP Evropy bude C23 opatřen upravenými aerodynamickými komponenty, které již byly navrhnuty a odzkoušeny v novém aerodynamickém tunelu a testovány na britském okruhu Silverstone.
Foto: Sauber Petronas
První zatáčka bude opět vzrušující
Technický ředitel stáje Sauber Petronas Willy Rampf se opět těší na první zatáčku okruhu Nürburgring.
Další zprávy
-
Petra Svoboda pohřbí zesnulého manžela (†39): Poslední rozloučení bude v úterý!
-
Petra Svoboda pohřbí zesnulého manžela (†39): Poslední rozloučení bude v úterý!
-
Dara Rolins je pořád ve varu: Nechutná smršť kritiky po estetickém zákroku!
-
Atentát na Fica: Premiér musel znovu na sál! Kaliňák promluvil o dalším vývoji
-
Jak na samosběr jahod? Sezóna začíná, cenných rad je hned několik!
-
Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu