Lotus připouští, že předsezónní testování zakončil se "spoustou neznámých"

Petr Hlawiczka, 3. března 2014, 06:40 Google+

Lotus nikterak nezazářil ani při druhém testu v Bahrajnu. Romain Grosjean s novým vozem E22 v neděli zvládl 32 kol a dosáhl nejpomalejšího času, když skončil 12. s více než šestisekundovou ztrátou na Mercedes.

Počet komentářů:  7 komentářů (Poslední 03.03. 12:44) Napište svůj názor
Lotus

Lotus | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Stejně jako v předchozích dnes ukončila stáj z Enstone své testování předčasně. Přitom kilometry potřebuje jako sůl vzhledem k tomu, že se rozhodla vynechat první společné jízdy v Jerezu. Ve čtvrtek a v pátek zvládla 31 kol, v sobotu 33, což s nedělí činí dohromady 127 okruhů neboli 687,3 ujetých kilometrů - nejméně ze všech týmů F1.

Včera programu Lotusu učinil opět přítrž problém s pohonnou jednotkou a různé softwarové potíže. "Nejsme v ideální situaci. Je v tom pro všechny hodně nové technologie k pochopení," připouští Grosjean.

"Ale i přesto, že jsme mnohokrát zastavili a strávili v garáži hodně času, jsme se při každé jízdě s vozem naučili něco nového. Všichni v Enstone pracujeme tak tvrdě, jak jen to je možné, a já jsem si jistý, že Renault Sport F1 dělá totéž. Nyní máme dva týdny na to, abychom nalezli více výkonnosti a spolehlivosti," pokračuje francouzský jezdec.

A jak uplynulý týden v Bahrajnu hodnotí ředitel traťových činností - Alan Permane? "Dnes jsme s vozem E22 najezdili více kilometrů, ale opět jsme zastavili dříve, což samozřejmě není to, co bychom si přáli. Před prvním závodem nás čekají dlouhé dny a noci, jsme však odhodláni dosáhnout co největšího pokroku."

chester - permane
Technický ředitel Lotusu Nick Chester (vlevo) s Alanem Permanem (foto: Lotus F1 Team)

"Náš předsezónní testovací program jsme zakončili s mnoha neznámými a spoustou práce před sebou v následujících dnech. Všichni se - jak v Enstone, tak i ve Viry - soustředíme na analyzování dat, která jsme získali, abychom před odjezdem do Austrálie k prvnímu závodu dosáhli co největšího pokroku," dodává Permane.

 

Shrnutí testování v Bahrajnu II najdete zde, fotografie zde.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Lotus připouští, že předsezónní testování zakončil se "spoustou neznámých"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 03.03.2014 12:44 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 7 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Monacká trať má svá specifika, třeba i v neexistujících únikových zónách

F1 v Monaku - boj o tisíciny vteřiny mezi svodidly. Vítězství jsou slavná, někdy se ale nedaří

Lance Stroll v Barceloně

Někdy až "zábavná" kritika mi nijak nevadí, hlásá mladý Stroll

Toro Rosso vykazuje, že letošní podvozek nedosahuje kvalit toho loňského

Toro Rosso oproti loňsku zaostává, domnívá se technický ředitel týmu

Růžové vozy Force India povezou v Monaku poprvé poselství proti rakovině

Force India bojuje proti rakovině. Poprvé na upravené trati v Monte Carlu

Fernando Alonso během oficiálních tréninků na Indy 500

Zájem o Indy 500 v Evropě enormně stoupá. Bude z toho těžit i F1, myslí si Alonso

Christian Horner při tiskovce v Barceloně

Proč se modlí každé ráno celý tým F1? Šéf Red Bull Horner to vysvětlil

Fernando Alonso a Lewis Hamilton v Bahrajnu

Mercedes dle Laudy o Alonsa zájem nemá, ale "nikdy neříkej nikdy"

reklama
  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (10:00 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Mercedes

Lauda: Mercedes byl proti posunutí homologace motorů, "pravidla platí pro…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Odkdy bude moci Renault naplno využívat potenciál svého motoru?

  2. "Když fouká, tak je to těžké," uznává Alonso po třetím tréninku v Indy. Jak dopadl?

  3. Víme, kdy vyjde hra F1 2017, která bude obsahovat i 12 historických vozů + VIDEO

  4. Haas mění před Monakem zbarvení svých monopostů

  5. Vandoorne o pokroku McLarenu ve Španělsku, srážce s Massou a očekávání před Monakem

  6. Španělsko nabídlo závodní kvalitu i jeden velice milý příběh

reklama