Ferrari: Tovární týmy budou mít v sezóně 2014 obrovskou výhodu

Jana Šrámková, 2. ledna 2014, 17:26 Google+

Podle Jamese Allisona, technického ředitele Ferrari, budou mít tovární týmy F1 v příštím roce kvůli novým turbo motorům velkou výhodu.

Počet komentářů:  35 komentářů (Poslední 03.01. 23:43) Napište svůj názor
Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

James Allison se domnívá, že výhoda továrních týmů jako Ferrari či Mercedes se v příštím roce kvůli novým turbo motorům ještě zvětší.

"Jednou z obrovských výhod je, že stavíme motor i šasi pod jednou střechou. To je výhodou v každé sezoně, ale v roce 2014, kde se jedná o tak odlišné pohonné jednotky - ta výhoda bude opravdu velká," uvedl pro Autosport.

Šéf motorového oddělení Ferrari, Luca Marmorini se domnívá, že se na konkurenceschopnost motorů upnula až přílišná pozornost a věří, že úspěch bude záležet na tom, jak se postaví auto jako celek.

"Je to velká změna, ale bude důležité, jak se motor spojí s konkurenceschopným autem. Pro Ferrari je to společný projekt (mezi odděleními zabývajícím se motorem a šasi). Co se motoru týče, bude klíčová spolehlivost," upozorňuje. 

A dodává, že každá změna na motoru byla konzultována s designéry. "Konec konců vyhrát musí auto, ne motor," uvedl Marmorini.

Vytisknout

Diskuze: Ferrari: Tovární týmy budou mít v sezóně 2014 obrovskou výhodu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 03.01.2014 23:43 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 35 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Grosjean, Romain

Grosjean: Do sezóny 2014 vstoupíme s šancí na titul

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud