DISKUZE K ČLÁNKU Maldonado je moc rád, že opouští Williams: "V týmu jsem osobně nebyl moc spokojený"

Pastor Maldonado je rád, že na konci sezóny 2013 opouští Williams. Jeden pro druhého podle něj už nejsou dobří.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Maldonado je moc rád, že opouští Williams: "V týmu jsem osobně nebyl moc spokojený"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 15.11.2013 15:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 14.11.2013 10:23
Nejsi zlý, nám to v rozhovoru potvrdil o den… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 14.11.2013 17:26
"V týmu jsem osobně nebyl moc spokojený"… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 14.11.2013 11:17
Máme v Grove dobré kontakty a také informace,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000152

    uzivatel000152

    109.107.211.XXX
    Souhlas, " kyselé hrozny " Ve Venezuele byl poprask do jakých " aktivit " mizí peníze státního podniku a tak se " kohoutek " peněz přivřel, pokud se vůbec nezastavil. Pokud nebude " platícím jezdcem, " ve formuli 1 končí. Takže všechny ty tanečky kolem, jak on pro nespokojenost s týmem odchází, je jenom foukání na bolístku a o vysokých hroznech...03

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    "V týmu jsem osobně nebyl moc spokojený" Hodně mi to připomíná bajku o kyselých hroznech.12

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.178.29.XXX
    Nebýt petrodolar, nebyt práca. Všichni cudně deklarují, že peníze nejsou důležité, dle mého skromného názoru jsou až na prvním místě.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Pastor by bol vhodný pre Lotus,.. ...už len preto, lebo podpísanie zmluvy s Quantum motosport, je podmienené aj odovzdaním vedenia tímu, čo Geni v zastúpení Lopézom nikdy neurobí, ak tak ťažko vysúdila s Tonym značku Lotus a teraz by o ňu prišla len preto, že si to nejaký ľaľo so šatkou na hlave zaumienil. Veru, cesta Lotusu a Pastora sa spojí a môže to byť úspech oboch v budúcom roku, lebo tím Lotus má dostatok dobrých pracovníkov, ktorí monoposty vedia nielen vyvinúť, vyrobiť, ale aj dobre pripraviť, ak majú k tomu dostatok financií a takto by k nim prišli ako slepá kura k zrnu a tiež k dobrému jazdcovi, ktorý má skúsenosti zo zrovnateľného tímu F1 a jeho spätná väzba je veľmi dobrá. Ako sa rozhodnú je plne na nich, ale ja si osobne myslím, že zvíťazí zdravý rozum. 01

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000046

    uzivatel000046

    194.228.216.XXX
    Tajné informácie Nechcem byť zlý, ale že Grunerova informácia v AMuS je nepravdivá potvrdil na druhý deň Xevi Pujolar.
    Verejne.

    + 0 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Nejsi zlý, nám to v rozhovoru potvrdil o den dříve (pokud jsi sledoval Twitter). Upozornil jsem jej na ten AMuS, proto na to na druhý den reagoval. A o kvalitě zpětné vazby Pastora nám toho řekl více - mimo jiné i to, že Pastor byl od počátku velmi dobrý v identifikování problému jejich letošního vozu, s čímž se Bottas trápil - a tuto informaci na AMuS ani nikde jinde nenajdeš.

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000046

        uzivatel000046

        194.228.216.XXX
        Bottas je nováčik, ktorý má/mal za sebou 15 voľných tréningov. ťažko od neho mohol niekto očakávať identifikáciu problémov, s ktorými si neporadil celý Williams až do minulej VC.
        Čo najdem aleb nie je ťažko povedať. Na fan stránke Williamsu sú odkazy na zdroje v toľkých jazykoch, že to ani google nepreloží. V nich sa dá nájsť všeličo.
        Napríklad, že Pastor sa sťažoval, že v jednu chvíľu Williams otočil vývoj začal prispôsobovať auto Bottasovi. Čo bolo na druhý deň vyvrátené, respektíve upresnené. Smer vývoja viac sadol Bottasovi.
        Je mi to síce divné, Williams vlastne nevyvíjal, len "cúval" k vlaňajšiemu modelu, ale dobre. Je to len príklad, ako pristupovať k podobným "zaručeným" informáciám.

        PS Viem, že máte akési kontakty v tíme, len si nemyslím, že by ste mali informácie, ktoré by nezískal aj niekto iný, alebo nebodaj, že máte exkluzívnu "bombu", ktorá by rozložila celé Grove. O "veľkej" nespokojnosti v Grove sa hovorilo už vlani, keď najali Bottasa. Nakoniec z toho žiadna hromadná vzbura nebola. I keď priznávam, že strata troch hlavných pretekových inžinierov ( Xevi postúpil ) bola výrazná a osobne ju pokladám za príčinu veľkej časti trápenia s FW35.
        Len neverím že odišli kvôli mladému Sennovi, ako to niektoré "vnútorné" zdroje prezentovali.

        PS2 Napísal som pár príspevkov k tejto téme ( PDVSA ), nevšimnúc si, že nie som prihlásený. Za anonymy sa ospravedlňujem.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Máme v Grove dobré kontakty a také informace, které dosud nezískal někdo jiný - včetně některých pikantních (zdroj problémů, kdo kam půjde z vyšších postů), ale netvrdíme, že jde o bombu, který by měla "rozložit celé Grove," ani si nepotřebujeme lacině zvedat návštěvu omíláním exkluzivity na úkor dobrých vztahů - nejsme bulvár, nejde nám o peníze. Jsme s nimi nejen v telefonickém, ale i v osobním kontaktu.

          Ke zbytku - za trápení z FW35 závodní inženýři nemůžou. K anonymům - ty ignoruji, protože většinou se za nimi skrývají pochybná individua, s pofiderními důvody, proč si nevymyslet alespoň nick (když někomu nestojím za ten nick, abych věděl, s kým mluvím, proč bych měl do něj investovat svůj čas, tj. peníze?). Čtou nás již mnoho lidí a žel ne všichni jsou slušní. A přiznávám, že občas nestíhám odpovídat ani registrovaným.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000046

            uzivatel000046

            194.228.216.XXX
            Nehovorím, že za trápenie môžu závodní inžinieri. Hovorím, že strata bývalých bola výrazná. To je dosť rozdiel.
            Kde je problém Williamsu nevie asi nikto. Ak by to vedeli, tak problém odstránia. Asi ani neexistuje jeden "generálny" problém. Myslím, že to bude skôr súbor viacerých vecí, ktoré by sami o sebe neboli vôbec nebezpečné ale spolu tvoria katastrofu. Ťahá sa to už dlhšiu dobu. Zlé rozhodnutia, chyby, ale aj smola.
            Hlavne nedostatok peňazí, čo Vy síce popierate, ale s tým ťažko súhlasiť. O peniaze ide vždy až v prvom rade.
            Môžem sa mýliť, ale nemyslí. Proces je žiaľ dlhodobý....

            Zlým znakom už bolo, keď Williams nedokázal postaviť auta na prvé testy. Ale skutočné problémy nastali až po predstavení. Nejde ani tak o to, že auto bolo pomalé. Takých bolo viacero. Ide o úplnú bezradnosť v tíme. Naši chlapci nevedeli, čo majú robiť.
            Vrátane Pastora, aby sme sa držali predmetu článku. Veď ten vyhlasoval, že FW35 je okamžite rýchlejšie a lepšie ako predchádzajúci model. Viem, viem, také reči sa pri predstavení nového modelu hovoria vždy, ale v Grove vytriezveli až po prvej kvalifikácii. Všetci. Vrátane Pastora.
            Toľko o jeho spätnej väzbe. Nie ja taká zlá, ako písal Gruner, ani taká dobrá, že by mu niekto mohol udeliť "zlatý šróbovák".

            + 4 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • eR

              62.245.107.XXX
              Ano, bezradnost je zřejmě nejvýstižnější slovo vhodné k popsání letošní sezóny Williamsu. Oni totiž za celou sezónu nepřišli na to, v čem je jejich problém a jak ho mají odstranit. A to mně přímo nahání hrůzu. I ten Sauber na konci sezóny zabral a zrychlil, ale u W kupí jedno špatný rozhodnutí za druhým a já už jen čekám, kdy je začne zajíždět i Caterham s Marusií.

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.176.XXX
                Mám dojem, že sezonu odepsali celkem brzy. Potom dělali jen malé úpravy. Soustředí se na náročný rok 2014.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama