DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg si stěžuje na Péreze, Whitmarsh se diví a svého jezdce brání

Martin Whitmarsh je překvapen kritikou Nica Rosberga, který si po Velké ceně Japonska stěžoval na jeho manévr před poslední šikanou okruhu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg si stěžuje na Péreze, Whitmarsh se diví a svého jezdce brání

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 14.10.2013 16:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 7 lidí) 14.10.2013 10:28
Závod jsem sice neviděl... ...ale mezi závodními… »
» mi88ki (Hlasovalo 7 lidí) 14.10.2013 12:38
Pokud jezdec zaujme defenzivní stopu, tak si to… »
» skejpa (Hlasovalo 6 lidí) 14.10.2013 10:47
Pravidla jsou jasná Obecně platí jasné pravidlo.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jenik

    94.113.68.XXX
    Je někde video z té kolize? Přátelé z Novy tam, myslím, zrovna měli jednu ze svých reklam.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Andy

    62.168.11.XXX
    Předjíždění Už to není sport gentlemanů jako dřív... Koukal jsem tuhle na sestřihy ze začátku 70.tých let a tam kupodivu žádné zavírání ani kličkování nebylo...

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mobil1

      90.177.148.XXX
      No tak o tomhle by se myslím dalo s úspěchem pochybovat.

      Na trati jsou všichni piloti dravci a nikoliv gentlemani. To platilo tehdy i teď. Jediný rozdíl je v tom, že teď mají bezpečnější vozy takže si mohou dovolit víc riskovat.

      Tenkrát každá nehoda hrozila například amputací nohou (nohy před přední nápravou), požárem atd. To je ten hlavní důvod proč se vám zdají větší gentlemani.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Maniak

        91.241.42.XXX
        A je to tak spatne? Mozna, kdyby F1 nebyla tak bezpecna, spoustu veci by to vyresilo tak nejak samo sebou.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    80.188.202.XXX
    Pravidla jsou jasná Obecně platí jasné pravidlo. Pokud jezdec vzadu předjíždí a dostane se předním křídlem za úroveň zadních pneumatik soupeře, musí mu soupeř (tedy v tomto případě Peréz) nechat místo a nesmí ho vytlačit z tratě. To se tady ovšem nestalo. Peréz nebyl PŘED Rosbergem, tudíž ho podle mě neměl zavírat. Kdyby se takto mohlo zavírat, nedalo by se připravit předjetí pořádně do další zatáčky, kde ten vzadu zase získává výhodu lepší stopy. Překvapuje mě, že jsou na tohle názory 50 na 50.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Protože jim na Nově říkali něco jiného. Tyhle lidi asi v životě neseděli ani v motokáře, takže nemůžeš čekat zázraky :D

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Jinak Perez věděl, že tam Nico jel, jinak by nejel defenzívu. Když si pak chce najet z defenzivní do ideální stopy, měl by si být jistý, že v ní nejede soupeř.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Závod jsem sice neviděl... ...ale mezi závodními jezdci platí nepsané pravidlo, že za spornou nehodu může ten vzadu a to, jak jsem pochopil, byl Nico.

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Pokud jezdec zaujme defenzivní stopu, tak si to nemůže rozmyslet těsně před nájezdem do zatáčky. S vaším názorem by se nedalo předejt nikoho, protože každý je chvíli za jedzcem, chvíli částečně na úrovni atd. Zjednodušit si to tímhle způsobem může jen komentátor Novy a jeho učedníci :D Teda pokud nepočítáme předjetí pomocí kouzelného tlačítka na rovince. Podle vaší teorie tedy za skoro incident Schumacher vs Barichello mohl Rubens ?

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.101.0.XXX
        Závod jsem neviděl, já nevím kdo jel jakou stopu, kde na trati se to stalo, ale pár závodnických zkušeností už mám za sebou a toto byť nepsané pravidlo znám velice dobře

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama