DISKUZE K ČLÁNKU Grafika: Startovní rošt v Singapuru
Jaké časové rozdíly dělily piloty od postupu do další části kvalifikace, resp. od vítězného času? A jak se seřadí na startovním roštu Velké ceny Singapuru?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Grafika: Startovní rošt v Singapuru
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Arnoux
18:04 21.09.2013 37.48.42.XXX
Pakliže mu jako majitel stáje platíš mzdu-je odpověd jednoduchá a s morálkou to nemá vůbec nic společného.Jde o pracovní vztah s právy a povinnostmi na obou stranách.
Těma hovadinama co Felipe blábolil do medií si moc neposloužil.
Pochopil bych ještě prohlášení typu jezdím do konce zadarmo a se.. na Alonsa.Tohle ale bylo fakt k smíchu.
Lotus ve druhé řadě vedle Redbulla je super.Doufám,že finance nějak vyřeší a příští rok budou stejným černým koněm jako letos s Romainem a Nicem?
Těma hovadinama co Felipe blábolil do medií si moc neposloužil.
Pochopil bych ještě prohlášení typu jezdím do konce zadarmo a se.. na Alonsa.Tohle ale bylo fakt k smíchu.
Lotus ve druhé řadě vedle Redbulla je super.Doufám,že finance nějak vyřeší a příští rok budou stejným černým koněm jako letos s Romainem a Nicem?
Nasir
17:53 21.09.2013 188.175.176.XXX
Alík má po titulu tak jako tak. Ve Ferrari mají zjevně úplně jiné starosti než je Massova loajalita. Kromě toho zapomínáš na to, že záleží hodně na startu.
A k té loajalitě - pokud profesionál nedodrží svou smlouvu do konce, jaké myslíš, že má šance u příštího zaměstnavatele? Nechápu, proč do toho taháš morálku - stáj je snad otrokem jezdce a nikdy ho nesmí vyměnit?
A k té loajalitě - pokud profesionál nedodrží svou smlouvu do konce, jaké myslíš, že má šance u příštího zaměstnavatele? Nechápu, proč do toho taháš morálku - stáj je snad otrokem jezdce a nikdy ho nesmí vyměnit?