Bývalý technický ředitel Lotusu James Allison se přidává k Ferrari

Petr Hlawiczka, 25. července 2013, 20:10 Google+

Bývalý technický ředitel James Allison se po letech vrací do Maranella, kde by měl posílit technický tým Ferrari.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Allison, James

Allison, James | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Ačkoliv se oznámení již dlouho očekávalo, stále zbývalo dořešit některé detaily smlouvy. Po týdnech spekulací je podle Autosportu jasno: Allison jde k Ferrari, což by měl tým po Velké ceně Maďarska potvrdit.

Italská stáj se snaží zvýšit výkonnost svého vozu F138 a stáhnout náskok Red Bullu, Allison však nebude moci začít u konkurence pracovat dříve než začátkem příštího roku. Fernando Alonso se na příchod Brita těší.

"Úzce jsem s ním spolupracoval a dvakrát jsem s ním získal titul mistra světa. Pak jsem se vrátil zpět do Renaultu v roce 2008/09. On byl v roce 2009 už technickým ředitelem, ale s tím vozem jsme úspěšní nebyli. Viděli jsme však auto Lotusu v posledních dvou letech a není tajemstvím, že je jedním z nejlepších. Uvidíme, co přinese budoucnost," řekl před časem Alonso.

Španělský pilot se snažil přemluvit Ferrari také k přetáhnutí dalšího bývalého spolupracovníka - Pata Symondse z Marussie. U vedení však podle listu Corriere della Serra nepochodil a Symonds putuje k Williamsu.

allison
James Allison (uprostřed) na počátku roku s Kimim Räikkönenem a Romainem Grosjeanem
(foto: Lotus F1 Team)

Co se týče Allisona, zatím není přesně zřejmé, jakou roli bude zastávat. Je však víceméně jisté, že bude působit na seniorské pozici v technickém týmu pod technickým ředitelem Patem Fryem. Allison přitom už u Ferrari v letech 1995 - 2000 pracoval.

Vytisknout

Diskuze: Bývalý technický ředitel Lotusu James Allison se přidává k Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pirelli

Jaké druhy pneumatik dodá Pirelli do Spa, Monzy a do Singapuru?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  2. Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

  3. FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

  4. Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

  5. GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

  6. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud