Mechanici Red Bullu předvedli parádní zastávku, když Sebastiana Vettela v 7. kole přezuli za 2,1 sekundy. Mistrovský kousek ovšem zastínili o kolo později při zastávce Marka Webbera, kterému nestihli utáhnout kolo. To bloudilo boxy a tvrdě srazilo jednoho z oficiálních kameramanů. Rakouský tým za to dostal po závodě pokutu ve výši 30 000 Eur (780 000 Kč).
Nejkonzistentněji pracovali u Mercedesu, kde Lewise Hamiltona odbavili pokaždé do 2,6 sekund (průměr 3 zastávek: 2,52 s).
Ferrari i Lotus za ním mírně zaostávali, když se vždy alespoň jedna zastávka protáhla nad 3,3 sekundy.
Většina z klasifikovaných pilotů startovala na měkčí sadě, výjimkou byli Alonso, Hülkenberg, Massa, Rosberg a Bottas s Maldonadem. Strategie narušené safety carem byly pestré, proto jsme se dočkali těsného finiše.
Týmy se nakonec ve svých strategiích přiklonily ke třem zastávkám, se dvěma si vystačili jen McLareny, Williamsy a Di Resta s Force Indií. Chilton se jako jediný u mechaniků ukázal dokonce čtyřikrát.
Nejdelší stint na středně-tvrdých pneumatikách odjel Di Resta a Pérez - shodně 36 kol (60 % závodu). Na měkkých toho nejvíce odkroužili Button s Grosjeanem - 13 kol (21,7 % závodu).
Šedesátikolová Velká cena Německa se odjela na zvláštních pneumatikách s kevlarovou výztuží. Pirelli je díky heroickému výkonu dělníků na Nürburgring stihlo v potřebném počtu dovézt již v úterý. Tato specifikace však letos byla použita poprvé i naposledy, v Maďarsku se už bude závodit na upravených loňských konstrukcích s letošními směsmi.