Pirelli do Německa veze měkké a středně-tvrdé pneumatiky, která je nově vybavena kevlarovou, nikoliv ocelovou výztuží, jak tomu bylo v dosavadních závodech letošní sezóny. Do Maďarska potom doveze loňské konstrukce s letošními směsmi.
Pilot Mercedesu Lewis Hamilton v oficiálním tiskovém prohlášení uvádí, že je s úpravami po defektech v Silverstone spokojený, v rozhovoru pro BBC nicméně připustil, že má stále mírné obavy.
"Pořád je to znepokojující. Uvidíme o víkendu, jak to půjde, ale jsem si jistý, že učinili kroky k tomu, aby byly bezpečnější. Jsem spokojený, ale až na místě budeme mít lepší přehled o tom, jaké to pro nás bude. Všichni jsme na stejné lodi, ale jsem rád, že se něco podniklo," uvedl Hamilton.
Sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery ale tvrdí, že upravené i původní verze letošních pneumatik byly naprosto bezpečné. Ústupek učinily pod nátlakem týmům, které nerespektovaly jejich doporučení a nové pneumatiky stále nezvládaly.
Hamilton si kvůli pneumatikám stále dělá starosti (foto: Mercedes AMG F1 Team)
"I když byla letošní verze s ocelovou výztuží při správném používání naprosto bezpečná, kevlarová se zvládá snadněji... Pokud neexistuje systém, který by nám umožnil vynutit dodržování souvisejících specifikací - jako jsou tlaky pneumatik či odklon kol, tedy nesprávné používání, které přispělo k selháním v Silverstone - raději přivezeme méně sofistikovanou pneumatiku," říká Hembery.