DISKUZE K ČLÁNKU Týmy v hlasování zamítly návrh Ferrari prahnoucí po návratu testování během sezóny

Testování v průběhu závodní sezóny se nevrátí - týmy byly proti jeho opětovnému zavedení, které se neúnavně snaží prosadit Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy v hlasování zamítly návrh Ferrari prahnoucí po návratu testování během sezóny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 10.05.2013 07:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» armyk (Hlasovali 5 lidé) 09.05.2013 16:54
Problém je, že testování si mohou dovolit jen … »
» Skull55 (Hlasovali 5 lidé) 09.05.2013 19:42
Ať dělají co chtějí. Já bych testování povolil.… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 09.05.2013 22:51
To je vtipne. Najprv povies, ze na to maju cca… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    80.239.243.XXX
    . Auto je na to, aby jazdilo. Mali by zakázať tunely a kontrolovať to rovnako prísne, ako sa teraz kontroluje testovanie na trati. Možno by to bolo lacnejšie.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    86.49.34.XXX
    A co tunel ? A co tunel, ten je snad levnej ? Co dát x dnů pro testování a tunel a jak s nimi naloží a v jakém poměru nechť nechají na každém z týmů ?

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    147.229.210.XXX
    Ať dělají co chtějí. Já bych testování povolil. Pokud mají na testování na dráze tak ať testují. Pokud ne tak mají stále aktuální metody návrhu. Pokud si mohu dovolit testovat na dráze tak plus pro mě, pokud ne pak mám jinou alternativu.

    Osobně stále nedokážu pochopit snahy o omezení výdajů týmů. Pokud si dokážou vydělat tak ať utrácí. Peníze se mají točit a díky tomu také funguje ekonomika.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • armyk

    armyk

    37.221.248.XXX
    Problém je, že testování si mohou dovolit jen cca 3 týmy. Zbytek by na to neměl, možná i měl, každopádně by byli v nevýhodě. Na druhou stranu co dělaj v F1 když nemaj peníze?
    Osobně bych byl pro zmírněná pravidel max 100kg paliva na závod, zbytek si udělejte podle sebe) - nastartovalo by to podle mě obrovský rozvoj nových technologií a vylepšování těch dosavadních.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      To je vtipne. Najprv povies, ze na to maju cca 3 timy a potom ostatnych zhodis, ze co tam robia ak na to peniaze nemaju... Takze budeme radi ak v F1 ostanu cca 3 timy?03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Qay

    212.108.4.XXX
    a příští tejden můžou zase všichni brečet že to bez testování nejde. A těch pár milionů navíc pro tým F1 neni velká položka. A pokud jsou týmy, pro které to problém je, tak platí staré a otřepané "bez peněz do hospody ( či do F1) nelez!!!"
    v téhle snaze o obnovení sezónních testů Ferrari fandím. bez ohledu na to, že to dělají hlavně pro sebe

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja sa Lucovi ani nečudujem,... ...lebo metóda CDF a aerotunel s modelom 3:5 dávajú len približné výsledky a je s tým spústa práce, lebo najprv treba vykonať korelácie medzi CFD a aerotunelom a potom to porovnať s pedsezónymi testami a nakoniec to nie je to, čo od toho očakávajú, lebo zmenšené pneumatiky sa deformujú inak, ako tie 1:1, na čo doplatil v tejto sezóne najviac Mclaren, lebo išiel cestou, ktorá práve berie do úvahy túto skutočnosť a zrahu hop a je tu zrada a začiatok sezóny je definitívne v prdeli. Nie je to teda nič povzbudivé ak uvážime, že Ferrari má za humnom komplet testovaciu dráhu o dĺžke závodného okruhu, ktorá je ich a môžu na nej testovať do roztrhania tela, pričom iné tímy dráhu nevlastnia a museli by si ju prenajímať, čo nie je vôbec lacné. Preto sa Lucovi ani nečudujem, že je pre testovanie zapálený a jediný odhodlaný bojovník, lebo v prípade, že by sa to dalo vrátiť, tak by tam určite testovali potom Sauber aj spolu s Marusiou, možno za simbilický poplatok a možno aj za viac. 18

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama