DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace odložena na neděli, kvůli dešti se odjela pouze první část

První kvalifikace letošní sezony byla narušena deštěm. Odjela se pouze první část. Zbytek kvalifikace se odjede zítra před závodem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace odložena na neděli, kvůli dešti se odjela pouze první část

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 17.03.2013 01:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 16.03.2013 09:15
Už jsi někdy jel 280km/h a neviděl jsi 2m před… »
» Arisan (Hlasovalo 11 lidí) 16.03.2013 08:59
vadí déšť? Gutierreze je mi líto, ale myslím, že… »
» uzivatel001081 (Hlasovalo 7 lidí) 16.03.2013 09:09
Ja osobne sa dost casto rozvasnujem na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zlo

    83.19.125.XXX
    :( Obávám se, že je jasno. Vettel má nelidskou formu, RB jakbysmet, je po sezóně. Jak ten je povodil to jsem nechápal...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • m4t35

    89.103.118.XXX
    kde sledovat kvalifikaci? nevite nekdo, jestli bude kvalifikace na nova sport, pripadne nekde jinde (krom sky sport)? na sportlemon se mi divat nechce (z duvodu kvality obrazu)...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001081

    uzivatel001081

    5.178.60.XXX
    r130 vs dazd Zaujima ma este jedna vec. Nevedel som sa minule stotoznit s tym, ze nepovolili drs v r130. Co je podla vas nebezpecnejsie, drs v r130 alebo kvalifikacia za takych podmienok ako dnes? Dajte plus ak myslite ze drs, minus ak myslite kvalifikaciu. pripadne dopiste ze preco si tak myslite. Dakujem.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Ve 130R je podle mě větší riziko zranění/smrti než kdekoliv v Melbourne. V Melbourne se zase za většího deště riziko rozmlácení auta blíží jistotě (obzlášť v Q, kde jde o čas na jedno kolo), přestože riziko těžké havárie je nižší.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • preco to stopli ?

    178.41.97.XXX
    preco to stopli ? fiataci boli na tom dobre tak nebol dovod

    + 4 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    213.220.234.XXX
    Zrovna u Melbourne to chápu, i když proti těm malajských lijákům nebo proti Kanadě (předloni?) to byl májový deštík. Ale doufám, že až se formule zase přesune na tilkedromy s ohromnými asfaltovými zónami, tak to za takových podmínek pustí. To prostě nesmí vadit, že se jezdci párkrát zatoulají mimo trať.

    + 14 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tron

      46.39.169.XXX
      jenze v Malajsii nejsou okolo 2/3 trate hned betonova svodidla ,takze kdyz se nahodou nekdo rozhodne ze tam poseka travu ve tristovce tak se vetsinou nic nedeje 11

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • sony

    88.146.182.XXX
    mercedes mám dotaz,na začátku jsem viděl Lewise odstavovat vúz mimo trat,dále jsem to neviděl takže postoupil do druhé části.a mechanici múžou opravit monopost do další části kvalifikace,nebo mu zústane pozice na které postopil?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jura

      88.100.21.XXX
      on vycouval a pokracoval dale, jen mu pak vymenili zadni kridlo za 2 minuty. takze jsem si vsichni oddychli 01

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tron

      46.39.169.XXX
      LH mel smyk v prvni zatacce a nasledny ( "lehky") kontakt zadnim kridlem o barieru ,i kdyz potom odjel tak stejne dostal pokyn ze je kridlo poskozene aby zajel do boxu,jeho cas mu stejne stacil na postup do dalsi kvalifikace

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jura

        88.100.21.XXX
        rikas to zle, pokyn do boxu dostal, ale zustal, pozdeji zajel pro prechodne pneu, kde se nasledne jeste zlepsil a pak skoncila Q1, kridlo vymenili v nasledne pauze 03

        + 7 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Arisan

    Arisan

    46.167.205.XXX
    vadí déšť? Gutierreze je mi líto, ale myslím, že by si s deštěm měli piloti poradit . Chápu snahu o bezpečnost, ale to je jako v rally v ČR - když se nic nepojede, tak se nic špatného nestane...17

    + 11 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Huhukoktejl

    89.24.9.XXX
    Ztraci body Tak presne timhle F1 ztraci body.. alespon u mne.. dokaze mi nekdo smysluplne vysvetlit, proc se stoji? ..proc se stoji, kdyz za mokra je to pro divaky nejvetsi drama? ..proc maji ty pneu wet? ..na jaky druh pocasi se pouzivaji, kdyz po par kolech v q1 uz presli na interm? ..tohle je proste vopruz a nehorazna frustrace..02

    + 27 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Třeba proto, že nemají žádný blatníky a za každým vozem není vůbec nic vidět. 20

      + 5 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.103.14.XXX
        Jak se píše v článku, vystihl to Charlie Whiting. Je potřeba si uvědomit, že Albert Park se mimo závod používá jako běžná silnice, tím pádem to na trati není ideální ani za normálních podmínek. Na trati je spousta bílých čar jako na běžné silnici a pokud řídíte, určitě víte, že když takové čáry kloužou, není to nic příjemného ani s běžným vozem. Takže asi tak 03

        + 11 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.24.9.XXX
          Jak pise mynona.. pred deseti lety by se jelo.. proste lidi chteji videt napeti.. vzdyt to neni tak davno (pred kersem a drs), kdy sam bernie rikal, ze uvazuje nad kropenim trati, aby to bylo dramatictejsi..

          + 15 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Gregorius

          78.45.201.XXX
          To je sice pravda, ale piloti jsou profesionálové,nebo by alespoň měli být, a mají se s tím poprat. Podle této logiky by tedy za deště nesměly vyjet ani sanitní vozy, protože jezdí rychle a na bílých čárách to klouže...
          Pokud piloti vědí, že to klouže, mají snížit rychlost tak, aby projeli i přes bílé čáry. Kdo z nich na to nemá koule, tak ať jde makat k pásu. Tenhle sport byl 60 let spojen s nebezpečím zranění nebo ztráty života už ze své podstaty a ten kdo závodí si je dle mého těchto rizik dobře vědom. Posledních pár let se ale kolem pilotů chodí jako kolem cukrových homolí, aby se v dešti náhodou nerozpustili...02

          + 43 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama