DISKUZE K ČLÁNKU Představení všech 36 DRS zón pro sezónu 2013 + mapy okruhů

Prohlédněte si, která místa vybrala FIA pro umístění DRS zón na všech okruzích v letošním kalendáři.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Představení všech 36 DRS zón pro sezónu 2013 + mapy okruhů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 12.03.2013 00:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 08.03.2013 23:07
Kdekoliv není zrovna přesné. Minimálně v Eau… »
» McMatej (Hlasovali 4 lidé) 08.03.2013 21:31
Ale v DRS zóně není povinnost DRS použít. A… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 08.03.2013 23:00
Můžu se zeptat, k čemu by bylo dobré udělat DRS… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pascal

    95.103.192.XXX
    omg to co zas je, tento rok to prekne skracovali a teraz vsade 2. To uz naozaj nebude predbiehanie bez DRS. Sprosta FIA.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Strašne heské,.. ...okrem Monaca všade dve DRS zóny. To bude binec ! 11 18 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    94.112.177.XXX
    18 závodů Letos asi bude jen18 závdu. Protože KLDR se chystá na válku s Jižní Koreou.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dusinas

    188.167.3.XXX
    drs pri niektorych tratiach mam pocit ze vobec nerozmyslaju kam to daju. uz v minulej sezone ma to drs sralo lebo predbiehanie bolo obcas fakt len o stlaceni gombika a veziem sa. niekde je to uplne zbytocne (malaysia, cina zadna rovinka, kanada zadna rovinka, belgicko kemmel straight, korea dlha rovinka, brazilia hlavna rovinka) a iba to kazi pretekanie. keby aspon predbehnuty pilot mohol v druhej DRS zone vratit tak by to bolo napinavejsie ale takto uz velakrat dopredu vieme ako to skonci. ziadne napatie

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001081

    uzivatel001081

    85.237.230.XXX
    Nerozumiem co je na tej suzuke take nebezpecne, resp. nebezpecnejsie ako na ktoromkolvek inom okruhu. To uz mozu rovno zrusit aj "potencialne" nebezpecne zakruty ako eau-rouge alebo rovno cele monako. Ak zavodim v F1 asi to nebude pre neprekonatelny pocit bezpecia. To si kupim volvo so 60 airbagmi.

    + 2 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      Tak si si to vyzkoušej ty chytrej na simulátoru F1 jejich hodně03 nastav si přední křídlo na větší střední úroveň a zadní křídlo na nižší úroveň a uvidíš jak ti to pojede12 Je rozdíl jet s přítlakem a bez přítlaku na zadní nápravě.Jinak DRS má pomoc předjet soupeře né vytvořit nehodu.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        81.201.60.XXX
        Ale v DRS zóně není povinnost DRS použít. A loni při kvalifikaci jim používání DRS kdekoliv taky nevadilo...

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FWMonty

          80.82.145.XXX
          protože to používali na rovince i na té nejkratší03 v zátáčce to bohužel nepouživali by je to hodilo do hodin.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Kdekoliv není zrovna přesné. Minimálně v Eau Rouge bylo použití DRS zakázáno. 130R je podobný případ.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001081

        uzivatel001081

        85.237.230.XXX
        Nepotrebujem skusat ziadny simulator, nie som pilot F1 ani nemam ambiciu stat sa nim a som presvedceny, ze na to ani nemam. A prave preto obdivujem ak to niekto dokaze. Myslim, ze by sa zvysil pomer pilot/auto v prospech pilotov v zmysle co je dolezitejsie pre dosiahnutie co najlepsieho vysledku.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Můžu se zeptat, k čemu by bylo dobré udělat DRS zonu v zatáčce 130R v Suzuce? A jakou to má souvislost s nějakým rušením zatáček? Nějak mi uniká smysl tohoto příspěvku. 20

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001081

        uzivatel001081

        85.237.230.XXX
        Neviem, mozno by to bolo prijemne spestrenie. Nikto im to nekaze, ale mozno by sa nasiel nejaky dobrodruh, ktory by to aj ustal. A to s tym rusenim zakrut je myslene ako (IMHO v tomto pripade) zbytocne zvysovanie bezpecnosti. Pre mna je obdivuhodne hlavne to ako piloti zvladaju tu jazdu na limite.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Víš ono se dá jezdit na limitu a současně bezpečně. Povolit DRS ve 130R není o pocitu bezpečí nějakého srabíka, ale o dost pravděpodobné tragedii. Mít v tak rychlé zatáčce zadek téměř bez přítlaku je něco jiného, než když trochu ubereš plyn při plném přítlaku, jako je to v Eau Rouge. Možná se to dá projet, ale když to někomu ulítne, pak z toho bude neřiditelná rakev. A únikové zóny tam nejsou na 300km/h moc dobré. Prostě se spoléhá na to, že v té zatáčce se jezdí bezpečně na plný plyn a nikdo tam nevyletí. 03

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama