Lotus je zklamán počasím: Déšť nás může přijít draho

Jana Šrámková, 1. března 2013, 08:27 Google+

Romain Grosjean včera v Barceloně rozhodně nebyl spokojen. Na vině však ale bylo počasí, které jim podle jeho slov znemožnilo pracovat na nastavení vozu pro Melbourne.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 01.03. 18:10) Napište svůj názor
Lotus

Lotus | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Včerejší počasí (zataženo s přeháňkami a teploty 8-10°C) rozhodně nebylo to, co si u Lotusu přáli. Kromě kontroly systému, monitorování teploty či zpřesnění dat se zaměřili především na testování aerodynamiky vozu E21 a práci s jejich DDRS systémem.

Romain Grosjean dokončil 52 kol a jeho nejrychlejší čas měl hodnotu 1:34,928, což znamenalo 11 (poslední) místo a ztráta více než 12 sekund na prvního Marka Webbera.

"Další den se špatným počaším není to, co jsem chtěl. Ale nic s tím nenaděláte. Byl to trošku frustrující den a zaměřili jsme se na aerodynamiku. Auto je dobré na mokrých i přechodných pneumatikách a zvládli jsme dokončit připravovaný program - to jsou pozitiva. Nikdy se nechcete vidět vespod tabulky s časy a doufejme, že to bylo letos naposledy," nechal se slyšet a dodal, že vůz má rozhodně větší potenciál a rychlost, než kterou včera ukázal.

Přiznal však, že se obává, aby byl před prvním závodem připraven. "Udělali jsme věci potřebné pro vůz i tým, ale poslední testy jsou většinou o práci s inženýry a o hledání správného nastavení pro Melbourne. S takovým počasím to ale nebylo možné. Doufejme, že zítra to bude lepší a my budeme moci pracovat na dalších věcech, které jsme chtěli otestovat a které nemůžeme udělat během závodního víkendu," uvedl pro Autosport.

 

Google+ Vytisknout

Diskuze: Lotus je zklamán počasím: Déšť nás může přijít draho

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 01.03.2013 18:10 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

McLaren získal významnou finanční injekci

Latifi se stává spolumajitelem McLarenu, investuje do něj 6 miliard Kč

Lewis Hamilton skončil loni v Monte-Carlu až na sedmém místě

Mercedes má ze závodu v Monaku velké obavy

Pierre Gasly s vozem Toro Rosso STR13 poháněným Hondou

Toro Rosso může s Hondou vyhrávat závody, domnívá se jeho technický ředitel

Pohonná jednotka Hondy, která je v F1 stále tou nejméně konkurenceschopnou

Současné motory nemají výkonnostní limit, shodují se Mercedes a Ferrari

Carlos Sainz s Renaultem RS18

Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

Start závodu ve Španělsku

Je dobré se umět ohlédnout

reklama
  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00 - 16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lotus

Caterham si vybírá Američana Rossiho a Číňana Hua za své rezervní jezdce

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Druhý den testů v Barceloně patřil Bottasovi po těsném boji s Ferrari

  2. První den sezónních testů nejrychlejší Verstappen, šanci dostala řada mladíků i nová světla

  3. Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

  4. F1 je momentálně tak "trochu na dně," WEC je pro Alonsa zábavnou alternativou

  5. Mercedes má ze závodu v Monaku velké obavy

  6. "Red Bull je v pomalých zatáčkách nejlepší, Max v Monaku může vyhrát," věří Jos Verstappen

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud