DISKUZE K ČLÁNKU Williams jako poslední tým odhaluje své nové auto - FW35 (+ foto)

Williams dnes ráno v barcelonských boxech poprvé světu představuje monopost FW35, s nímž bude o vítězství bojovat v sezóně 2013.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams jako poslední tým odhaluje své nové auto - FW35 (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 19.02.2013 13:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2013 11:38
Jestli 3200 km je vzdálenost 5 velkých cen, … »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 19.02.2013 12:10
Jj, pět závodních víkendů, opraveno. »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 19.02.2013 13:23
My už jsme si celkem zvykli. Ale obvykle tomu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    217.212.230.XXX
    . Neustále sa omieľa panel cudnosti. Tým chcú redaktori zdôrazniť, že zakrýva peachovinu = schod?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      My už jsme si celkem zvykli. Ale obvykle tomu říkají v originále "modesty panel," jiní "vanity panel" - panel zbytečnosti, což také o něčem svědčí, že.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.121.XXX
    Jestli 3200 km je vzdálenost 5 velkých cen, potom mě napadá co to je vlastně za stolici 18 Možná myšleno 5 závodních víkendů? Každopádně Williams s autem nezklamal, teď ještě aby mu to šlo na dráze 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olda

    89.235.0.XXX
    Záď Jak to že mi zmizel příspěvek? :(

    Jinak záď je extrémní, ale zajímavý je i zvednutý nos. Připomíná mi to Arrows.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Cez bočné chladiče je to auto veľmi široké,.. ...preto bude mať značný odpor, aj keď sú hodne podseknuté. Škoda že sa návrhári z Williamsu nepustili cestou Sauberu, lebo motor Renaut určite nepotrebuje chladiť toľko ako Ferrari. Ale táto vec sa dá ešte zmeniť do VC Austrálie. 11

    + 1 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      62.245.107.XXX
      Jsou možná o něco širší než u ostatních, ale jak je vidět na 3. fotce napravo, jsou velmi nízké a hodně podseknuté. Myslím, že hlavní ideou bylo mít hodně vzduchu pod autem, kde udělali opravdu čistou práci. Za zavěšením je beztak turbulentní vzduch, kterého je lepší se zbavit v chladiči, než aby obtékal karoserii.

      Za sebe říkám, je to fešák. 11

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu