DISKUZE K ČLÁNKU Webber podporuje omezující pravidla pro využívání DRS

Mark Webber podporuje nová pravidla, která omezují využívání systému pro omezení přítlaku (DRS) během tréninků a kvalifikací pouze na zóny stanovené pro závod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber podporuje omezující pravidla pro využívání DRS

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 18.02.2013 15:45 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mynona

    165.72.200.XXX
    proč Tak DRS zrušte i v kvalifikaci a nechte ho jen pro závod. V kvalifikaci taky v DRS nevidím žádný přínos, když ho mohou používat všichni. Přece jen DRS, když už musí být, slouží k větší šanci k předjetí a ne k rychlejšímu zajetí kola. Podle mě bych DRS zrušil a nechal bych jen neomezený KERS. K tomu bych omezil aerodynamiku, především ve velikosti a složitosti předních křídel. Vždyť to musí stát peněz, když vymýšlí pořád nové přední křídla, které se pak kolikrát ani nepoužijí. Ještě omezit zbytek "vrchní" aerodynamiky na nezbytné minimum a dát tak týmům šanci přenést více přítlaku na spodek vozu, podlahu a difuzor, který není tak citlivý na špinavý vzduch. Podobně jako v GP2, kde vozy mohou jezdit těsně za sebou. Následně umělé předjíždění, nazývané DRS, úplně zrušit nebo ho naopak nechat bez omezení. Sice by to pak postrádalo smysl k předjíždění, pokud by ho mohl použít jak bránící tak utočící, ale z druhý strany si myslím, že vývoj může mít přínos pro budoucnost všeobecně a proč tomu bránit ?

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to len pochopteľné,.. ...tam kde nemôže zažiariť ako Sebastian, musí zažiariť v tom, kde Sebastián nefiguruje, inak sa nemôže zviditeľniť. Je to pochopiteľné Mark, úplne s tebou súcitime. 08

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu