DISKUZE K ČLÁNKU Mallyova letecká společnost Kingfisher je na pokraji kolapsu, věřitelům došla trpělivost
Letecká společnosti Vijaye Mallyi - šéfa závodního týmu Force India - je na pokraji krachu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mallyova letecká společnost Kingfisher je na pokraji kolapsu, věřitelům došla trpělivost
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Zix.
11:05 14.02.2013 78.102.27.XXXProdej FI Je teda nejspíš jen otázka pár měsíců než ten tým někdo koupí(třeba Sahara dokoupí zbytek) a bude se přejmenovávat.
Snad ale FI neskončí úplně a najde se kupce,když je to tým,kterej poslední roky staví vozy,který maj v pohodě na střed pole.-
-
Martin
16:53 14.02.2013 195.91.14.XXXMne teda nie. Ten tlsty Ind sa potreboval nejako rozptylit a kedze svojho casu nemal hlboko do vrecka, tak si rozhodol kupit tym F1. Rozhodne nesuhlasim s tym, aby si novi majitelia premenovavali svoj tym, ako sa im zachce. Rozhodne by som bol radsej, keby sme v poli mali Jordan, ako nejaku FI. Malyovi ocividne dochadzaju peniaze, takze dalsia zmena je dost pravdepodobna. Ale netreba zufat, zaujemcov na kupu celkom dobre zabehnuteho tymu by sa naslo urcite dost.
-
-
-
Kapor
09:46 14.02.2013 194.160.178.XXXVeritelia by si mali uvedomiť,.. ...že najlepšia cesta, ako získať späť všetky investované peniaze do jeho spoločnosti, je cesta ozdravenia leteckej spoločnosti Kingfisher, lebo len tak získajú všetko späť aj s úrokmi. Ak im dôjde trpezlivosť, čo je podľa mňa úplná hlúposť,môžu získať späť len to, čo ostane a to nemusí mať žiadnu hodnotu, ak nie je o to záujem zo strany kupujúcich a tým vlastne môžu prísť o väčší balík, ako by investovali do ozdravenia. Niekedy si to títo páni neuvedomujú a robia nenapraviteľné chyby.-
eR
11:43 14.02.2013 62.245.107.XXXAle prosím Vás, který bankéř v 21. století slyší na restrukturalizaci a dlouhodobou návratnost investic, když banky mají tolik peněz, že neví co s nimi. Raději to zavřou, prodají letadla a vše co se dá zpeněžit, a zbytek odepíší. Ona i ta restrukturalizace firmy není v dnešní době zárukou příštích výnosů, protože v letecké dopravě je nadbytek volných kapacit a velmi silná konkurence, a světový obrat k prosperitě a růstu, který by lidem opět nasadil růžové brýle a začali by víc cestovat, je v nedohlednu. Banky se prostě chovají stylem, "lepší vrabec v hrsti než holub na střeše".-
Kapor
17:06 14.02.2013 194.160.178.XXXTu sa jedná o nizkonákladovú leteckú dopravu,.. ...v rámci Indie a ostatných priľahlích štátov, kde nie výška ceny ovplyvńuje prosperitu firmy, ale počet pasažérov a výhodnosť pre týchto ľudí sa prepravovať letecky na úkor iných druhou dopravy. Tu nejde v žiadnom prípade o konfort. Je to niečo úplne iného, keď to mám porovnať, je to ako lety z Ostravy do Kúpeľov Sliač, alebo do Popradu, do Vysokých tatier. Tu sa tiež nejedná o nejaký veľký konfort, keď to zrovnám s letom z Prahy do Budapešti a je to realizované aj inými druhmi lietadiel, ktoré zaručujú väččší konfort a pohodlie a o tom toje.
-
-