Domenicali: Nové Ferrari se od toho loňského moc neliší

Petr Hlawiczka, 18. ledna 2013, 06:20 Google+

Podle šéfa týmu Ferrari Stefana Domenicaliho se nové Ferrari pro sezónu 2013 od toho loňského příliš lišit nebude.

Počet komentářů:  6 komentářů (Poslední 19.01. 18:21) Napište svůj názor
Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Pravidla se přes zimu moc nezměnila, týmy navíc musí své úsilí soustředit na rok 2014, kdy budou změny radikálnější a vozy budou muset navíc připravit pro nové 1,6l V6 turbomotory.

"Z estetického hlediska se od vozu pro rok 2012 nebude moc lišit," uvádí Domenicali o novém voze, který veřejnosti představí za dva týdny - 1. února.

Na druhou stranu pro La Gazzetta dello Sport řekl, že v oblasti výfuků došlo k "zajímavému vývoji" a že se Ferrari snaží ještě usilovněji na samotnou "hranici pravidel."

To však bude náročnější než dříve. "Vzhledem k tomu, že rozpočty a lidské síly jsou omezeny pravidly, se bude jednat o velmi prekérní úlohu," cituje šéfa závodního týmu Tuttosport, protože se budou muset zároveň zaměřit na vítězství letošního šampionátu za podobných pravidel jako loni, a zároveň se připravit na novou turbo éru.

domenicali - f2012
Stefano Domenicali a loňský monopost Ferrari F2012 (foto: Scuderia Ferrari)

"Předpokládám, že týmy v létě opustí vývoj svých letošních projektů nebo je významně omezí, pokud nebudou mít na titul. Protože já předpokládám, že my o titul bojovat budeme, tohle pro nás nebude možné," dodává Domenicali.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Domenicali: Nové Ferrari se od toho loňského moc neliší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 19.01.2013 18:21 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 6 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Renault

Změna u Kubici: Míří místo rally do DTM?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

  2. FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

  3. Red Bull nebude na Ricciarda čekat věčně. "Máme velmi dobré možnosti," varuje Horner

  4. Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

  5. Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

  6. Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

reklama

Zprávy odjinud