Button: McLaren vyřešil blokování kol, probrzdění v závěru k problémům nevedlo

Petr Hlawiczka, 23. července 2012, 06:35 Google+

Jenson Button na počátku posledního stintu při stíhání Fernanda Alonsa tvrdě zablokoval pravé přední kolo a zploštil pneumatiku. Problémy mu to však dle jeho slov nezpůsobovalo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pirelli

Pirelli | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Pilot McLarenu po druhé zastávce ve 40. kole dal přední pneumatice zabrat, na větší potíže si poté ale nestěžoval. "Nebyl to problém, trochu mi to vrtalo hlavou, ale to bylo vše. Bylo to neobvyklé. Myslím, že ještě nebyly zahřáté, když jsem se v té době dotkl brzd," vysvětluje Button.

Blokování kol bylo kvůli tvrdšímu nastavení obvykle slabinou McLarenu, to se však podle něj v poslední době zlepšilo: "Co se týče blokování kol, byli jsme na tom v tomto závodě velmi dobře. Normálně to je u McLarenu velký problém."

"V testování jsme měli velké potíže s blokováním předních kol. Odvedli jsme nějakou práci na nastavení a hodně jsme toho vyřešili, což je pro nás skvělé. Je to velký rozdíl, když si při brzdění věříte - tohle však byla jednorázová záležitost. Potýkal jsem se pak s vibracemi, ale nedocházelo kvůli nim k neustálému blokování, což bylo pozitivní," popisuje Button.

"Musím poděkovat klukům za to, že zde přivezli dobrá vylepšení. Pohybovali jsme se na čele a zhruba jsme na to měli. Možná ještě zbývá trochu práce. A také děkuji za zastávky. Druhá byla fenomenálně rychlá, což nás dostalo do boje o vítězství," dodává Brit.

button
Jenson Button je zpět, s vylepšeným McLarenem v Německu vybojoval druhé místo
(foto: Vodafone McLaren Mercedes)

Google+ Vytisknout

Diskuze: Button: McLaren vyřešil blokování kol, probrzdění v závěru k problémům nevedlo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

McLaren

McLaren v boxech překonal rekord, nejdelší stinty předváděl Räikkönen (+video)

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

  2. Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

  3. FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

  4. Red Bull nebude na Ricciarda čekat věčně. "Máme velmi dobré možnosti," varuje Horner

  5. Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

  6. "Ferrari v F1 udržet chceme, všechno má ale své meze," říká Brawn

reklama