DISKUZE K ČLÁNKU De Villotaová s Marusií při testu na rovince vážně havarovala

Marussia dnes testovala na letišti v Duxfordu nový aerodynamický balík s testovací pilotkou Marií de Villotaovou, dcerou bývalého pilota F1 Emilia de Villoty. Hned na úvod však došlo na rovince po střetu s nákladním vozem k vážné havárii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: De Villotaová s Marusií při testu na rovince vážně havarovala

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 04.07.2012 11:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 16 lidí) 03.07.2012 11:55
Maria S humorem bych počkal - nevypadalo to… »
» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 03.07.2012 13:06
Můžeme zatím jen spekulovat. Třeba systém proti… »
» Hr3bec (Hlasovalo 8 lidí) 03.07.2012 19:30
Ty chytráku...myslíš, že by se dostala tam kde… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • virtual

    virtual

    91.197.117.XXX
    trochu záhada Po všem, co tu bylo řečeno (vč. obrázku a zvukového záznamu), mi to připadá jako záhada. Jak se pilotka mohla dostat do nebezpečné blízkosti náklaďáku a zrovna v tom nešťastném úhlu na (dle fotek) prostorném letišti?
    Nezbývá než popřát úplné a brzké uzdravení...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TarAg

    TarAg

    80.250.4.XXX
    Skalpovací rampa Já osobně bych za jednoho z hlavních viníků viděl toho, kdo nechal rampu v téhle "skalpovací" poloze.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      to máš pravdu,kdyby to bylo zvednuté a ona narazila do toho kamionu tak by se jí nic nestalo03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ladys

        ladys

        178.23.219.XXX
        Hůř už to dopadnot nemohlo,trochu mi to připomíná Massu a pružinu. Také ošklivá náhoda, tentokrát možná neskušenost a porušení bezpečnosti...
        Doufám,že bude v pořádku

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Je vidět, že tobě je to všechno jasný. Viníky máš. Teď už zbývá jen vynést tresty. Po bitvě je každý generálem a ví přesně kdo co měl jak udělat. Ale co dělal kamion v jízdí dráze? Měl tam vůbec být, nebo se Villotaová dostala s autem někam, kde jezdit neměla? Testovalo se na letišti, čili tam asi žádný okruh není a tak nezbývá, než počkat, na koho to svedou vyšetřovatelé.03 Protože není normální, aby pilot F1 trefil v rychlosti 50 Km/h kamion, ještě k tomu na letišti, při jízdě po rovině, kde je poměrně dost místa.
      Nám nezbývá než držet palce, aby se z toho Maria vylízala a počkat si na prošetření odborníky.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    90.178.213.XXX
    Dotazy na "Petra" Muzu se zeptat, jak probihaji takove testy na "rovince", kdyz se v clanku pise, ze se to stalo behem zadaveciho kola. Jeste me prekvapuje, ze meli testovat dokonce dva dny. Kolik se u takoveho testu najezdi testovacich kilometru a jsou tam pritomni nejaci komisari, co kontroluji dodrzovani pravidel testovani apod.? A je u tohoto testu specifikovano, co lze testovat, jako treba aerodynamika, nebo se muzou testovat i nejake mechanicke vylepsovaky uvnitr auta apod. nebo neco, jako kolik max. zmen na aute muze byt behem testu provedeno? Pouziva se u techto testu i to specialni barvivo, resp. je to dovoleno?

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Bylo to u instalacniho kola, coz je normalni u zavodnich monopostu - behem instalace se overi, zda vsechny systemy vozu funguji spravne a je mozne vyrazit naplno. Tymy mohou behem sezony takto testovat 4 dny (popr. je vymenit za dny v aero-tunelu s vozem v plne velikosti). Kolik ujedou km, to zalezi na potrebach daneho tymu, kolik toho chteji vyzkouset (musi se vlezt do rocniho limitu 15 000 km a sad pneumatik). Testovat muzou cokoliv, menit muzou vsechno kolikrat chteji - letosni novinkou vsak je, ze to musi byt s homologovanymi vozy. Pouzivaji pri tom samozrejme i flow-vis. Monopost musi byt po celou dobu vybaven standardizovanou ECU FIA pro ucely kontroly.

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        90.178.213.XXX
        Dekuji velice za odpovedi. Jen dotaz pro upresneni. Tech 15 tisic km a pocet sad je vcetne predsezonnich testu a testovani v mugellu, nebo to se tyka jenom tech 4 dnu resp. dnu navic vymenou za tunel?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    Foto z nehody [odkaz na stránku]

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      15 16 to vyzera fakt zle... 05

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Zvukový záznam z nehody: [odkaz na stránku]

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        to je zvlastny zvuk. Mohlo by to byt asi aj to, co si tu niekde spominal o anti-stall

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Omni

          88.103.99.XXX
          Spíš to zní jako nějaké popojížení. Kdyby to byl a anti-stall, tak tam bude 100% slyšet jak motoru vylítnout otáčky. Tohle znělo jako by se to celý kouslo. Jako kdyby zařadila zpátečku místo neutrálu, když se vracela zpátky. Docela by mě ale překvapilo, kdyby to nebylo nějak softwarově ošetřený, aby nešla zařadit zpátečka při jízdě dopředu.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Tie sprosté gombíky na volante asi vyžadujú prísnejšie bezpečnostné opatrenia aj pri testovaní. Kamión mohli postaviť niekde inde.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.177.131.XXX
      pokud to neumí ovládat nemá tam sedat, pokud to byla závada tak je to něco jiného

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hr3bec

        Hr3bec

        78.80.38.XXX
        Ty chytráku...myslíš, že by se dostala tam kde je kdyby na to neměla?

        + 8 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.177.131.XXX
          jak to souvisí s tím co jsem psal ... pokud jí nebylo vysvětleno ovládání vozu nebo v tom neměla dostatečně jasno, tak tam opravdu neměla co dělat a to nijak nesouvisí s tím na co má a na co nemá, pořád ale je možnost, že šlo o technickou závadu

          btw. je k popukání jak zdejší feministi jsou v obranářském módu a nedokážou objektivně zhodnotit situaci

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.229.XXX
    no comment By mě zajímalo co chce dělat ve Formuli 1 když se ní vyseká i na rovince.

    Snad se Marussia poučí a pořídí si normálního testovače a né takovouhle tragédku.Ale chápu že sponzory to naláká.

    + 6 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      91.213.10.XXX
      cekam, kdy podobne exoty jako ty taky prestanou poustet mezi ostatni lidi. zatim se ocividne na lepsi casy neblyska.
      Polovina prizpevatelu s podobnymi nazory ani nechape zakladni fyzikalni zakony, ale dela chytry "jak mohla do neceho napalit na rovince".
      Podivej se na tu hroudu masla na hlave, at ti nezlukne!

      + 17 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama