DISKUZE K ČLÁNKU Podle Brawna Schumacherovy technické problémy nespočívají v agresivním stylu řízení

Nastala kolem vozu Michaela Schumachera krize? Ross Brawn chce nekonečné technické problémy co nejdříve vyřešit. Nicméně faktem je, že ze sedmi závodu dojel Schumacher do cíle pouze dvakrát.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Podle Brawna Schumacherovy technické problémy nespočívají v agresivním stylu řízení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 13.06.2012 21:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000299 (Hlasovalo 10 lidí) 13.06.2012 12:06
Mercedes Michalovo Mercedes je spolehlivej jako… »
» Rostislav M. (Hlasovalo 8 lidí) 13.06.2012 14:15
Michael prostě letos nemá štěstí. Doslova by se… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 13.06.2012 21:27
06 Moze. Ktorym smerom", by si vybral… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    46.33.96.XXX
    to je zase komentář pod foto. chtěl bych vidět autora článku sedět v F1. Michael vlastní vinou nedojel pouze jednou, a to je ještě diskutabilní... kde bere autor právo něco takého napsat???? svědčí to o jeho IQ................

    + 1 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    Michael prostě letos nemá štěstí. Doslova by se dalo říci, že se mu smůla lepí na paty. Nedá se nic dělat. Auto už docela jede, tak jen aby mu dali auto, které dojede až do konce. :)

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Jednému aj druhému autu sa venujú rôzny ľudia,... ...jednak pri montáži a taktiež pri príprave na tréningy, kvalifikáciu aj závod, preto aj objavené a aj nebjavené závady, ktoré sa vyskytnú na oboch autách treba analyzovať oddelene, jebo je to určené postupom a prístupom jednotlivých pracovníkov. Je len na nich, či po každej prevádzke auta, ktoré je závodné a pracuje v extrémnych podmienkach, sa urobí po ukončení riadna obhliadka a námatkové dotiahnutie skrutkových spojov, či v jednotlivých uzloch došlo aj k nepatrnej zmene, ktorá pri ďalšej prevádzke napríklad už v spomínanom závode neviedla k väčšiemu uvolneniu a spriečeniu zadného krídla. Hydraulika v tomto prípade nebola silovo obmedzená a tak došlo k trvalej deformácii konštrukcie zadného krídla, ktoré ani mechanici pri zastávke nedokázali zasunúť na svoje miesto. Z toho vidieť, že aj na špičkovej technike, ktorrou F1 bezpochyby je, nie je sila hydraulického valca nastavená na danú hodnotu tak, že spoľahlivo vysunie zadné krídlo, ale pri jeho zaseknutí sa konštrukcia krídla trvale nedeformuje a to je chyba tvorcu tohoto monopostu a tiež inžiniera, ktorý sa stará o jeho nastavenie. 11

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    90.178.217.XXX
    Mercedes Michalovo Mercedes je spolehlivej jako vůz HRT.02 Doufám že se jim to podaří opravit. Aby už mohl přinést nějaké to výtěztví. 01

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu