DISKUZE K ČLÁNKU Tichá válka v zákulisí: představují nové motory hrozbu?

Napínavá a nepředvídatelná sezona formule 1 pokračuje. A stejně tak zajímavé věci se dějí v zákulisí. Jak to vypadá s novými V6 turbo motory?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tichá válka v zákulisí: představují nové motory hrozbu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 13.06.2012 12:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zix. (Hlasovali 3 lidé) 12.06.2012 23:22
malý týmy Řek bych že to celý jen zbytečně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Lojzík, jednoducho som sa preklepol,... ...máto byť Norbert, spokojný ! 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Robert Haug má pravdu v tom, že ceny motorov V6 turbo sú nadsdené,.. ...lebo kto má motoráreň a motory vyrába, tak na tom istom strojnom vybavení na ktorom vyrába V8, vyrobí aj V6. Turbokompresor sa aj tak bude nakupovať od špecializovaných výrobcov KKK, alebo GARET, a ostatné príslušenstvo tak isto, čo môže cenu zdvihnúť v zmontovanom stave s príslušenstvom o nejakých 20%, ale viac nie. Preto považujem slová Roberta H. za veľmi múdre, lebo ak sa tieto v r. 2014 nenasadia, už nebude aktuálne ich nasádzať v budúcnosti, lebo tam je trend hybrid so spaľovaním vodíka, alebo elektromobil. 11

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Keby povyhadzovali zbytočnosti súvisiace s baterkami, boli by lacnejšie ako teraz. Krátkodobé zvýšenie výkonu by sa dalo nahradiť zvýšením preplňovania.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.231.XXX
    malý týmy Řek bych že to celý jen zbytečně hrotěj aby ušetřili,určitě maj nějaký rezervy a nástup těch novejch motorů přežije každej,max. skončí HRT.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hemmis

      90.177.28.XXX
      to nevím da to přežije každej možná tým jako sauber se stim vypořádá stane se hudším týmem ale přežije jenže HRT nebo Marussia tam stačí aby se spozdil splacením nějaký sponzor tak jako kdysi u Super Aguri který zmizlo po 4 závodech ikdyž sezonu předtím měly výbornou a často krát bodovaly . já se menším týmům ubec nedivím že nové motory za takovouhle cenu nechtějí

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hemmis

    90.177.28.XXX
    kde se stala chyba?? tady dle mého názoru udělala FIA chybu v tom že nestanovily maximální cenu za jeden motor . myslím že motor V6 bi-turbo o objemu 1,6l jde vyrobit i za 200 000 kč . samo takoví to motor by měl výkon ted plácnu 250koní a to na f1 je dost málo že??? ale dokládá to že takovíto motor splňující předem dané pravidla jde postavit levně . protože každý vyrobce chce mít co nejlepší motor narve do vývoje obrovské peníze a protože není stanovena maximální prodejní cena ted chtěji svoji investici do vývoje co nejdříve vrátit tedy vyšší cenou . fia měla moc tomu zabránit stanovením maximální prodejní ceny za jeden motor . někeří se zaradují až nebude mět HRT na motor a tzím padem nepojedou jenže až díky tomu bude na startu 16 či méně vozů začnou se teprv ptát kde je chyba

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.143.XXX
      presne tak, FIA mala stanovit cenu a ak by niekto vrazil do vyvoja ovela vacsie prachy tak by to bol jeho problem ze bude stratovy

      ale nenasadit tie motory v 2014 je asi ta najvacsia sprostost lebo ked to budu posuvat tak naklady na vyvoj len porastu a navyse musia vyvijat aj terajsie motory

      a mozno FIA mohla este spravit absolutne zmrazene vyvoja terajsich motorov a nie tak ako je to teraz ze cez vyvoj "spolahlivosti" zvysuju vykon. tak by usetrili tiez celkom slusne prachy ktore mohli ist namiesto vyvoja stareho motora na novy

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • pidro

      88.102.205.XXX
      A co tam nacpat motor z Golfa?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • pidro

    88.102.205.XXX
    Ano,turba do pěti let zlevní. A pak si FIA vymyslí zase něco nového.(Elektromotory?)17

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hemmis

      90.177.28.XXX
      ne nejdříve proto že zoufale chtějí nalakat dementní koncern Lidovévaginy tak budou TDI ne? nebo spíše TTDI jedno turbo by opravdu Dieselu nepomohlo se rozjet jak benzínu .

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama