„Nový motor je ještě pozadu ve výkonu, stejně tak, jako v minulých letech,“ prozradil His. „Zlepšili jsme se, ale pouze stejně, jako naše konkurence,“ dodal. Zatímco ostatní výrobci motorů vyvíjí 90° motory, Renault se vydal radikální cestou širokoúhlého motoru s rozvorem válců 111°. To zajišťuje velmi nízké těžiště, ale věčným problémem jsou výrazné vibrace, díky kterým nemůže být zvednut výkon hnacího agregátu. Odhaduje se, že oproti BMW postrádá Renault kolem 100 koní.
„Ukázalo se, že naše volba široce rozevřeného motoru nebyla špatná, neboť umožňuje zlepšení. Naším úkolem je nyní motor zlepšit rychleji, než naše konkurence,“ dodal optimisticky His.
„Doufám, že nový motor bude silnější, ale také spolehlivý, v loňské sezoně měl motor velký podíl na naší ztrátě,“ řekl pilot týmu Jarno Trulli, který by si velmi přál v letošním roce dokázat, že není pouze pilotem na jediné kvalifikační kolo, ale že umí také zvítězit v závodě Grand Prix.
Nový RS23 nemá dostatečný výkon
Opravdu překvapivé prohlášení udělal šéf motorové divize týmu Renault Jean Jacques His. Podobné věty odpovídají podzimním měsícům, ale na začátku nové sezony, kdy má být Renault nejsilnějším ze zbytku světa?
Další zprávy
-
Česko bude mít nového ministra. Pavel ho jmenuje ve čtvrtek
-
Ještě starší Jiřina Bohdalová? Překvapivá slova o novém filmu!
-
Počasí na 14 dní: Jak bude ve zbytku května?
-
Neuvěřitelné se stalo skutečností! Jaromír Soukup prodal TV Barrandov
-
Policie řeší podvodníky u hokejových arén: Lidé se na svá místa nedostali!
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů