DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se zadním křídlem Mercedesu problémy na rozdíl od soupeřů nemá, důvěřuje FIA

Generální ředitel McLarenu Jonathan Neale říká, že jeho tým bude důvěřovat FIA, která má vydat finální verdikt ohledně toho, zda je zadní křídlo Mercedesu v souladu s pravidly.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren se zadním křídlem Mercedesu problémy na rozdíl od soupeřů nemá, důvěřuje FIA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 21.03.2012 09:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» McMatej (Hlasovali 2 lidé) 21.03.2012 08:52
Já bych si tou legálností tak jistý nebyl. V… »
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 21.03.2012 09:16
Myslim, ze netreba vobec "chodit okolo… »
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 21.03.2012 09:22
Rad by som sa mylil, ale myslim, ze mu to prejde… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rogih

    XXX
    No mě hlavně zaujalo, že schumi bránil podlahu-stlačoval předek dolů, ne zadní křídlo...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Já bych si tou legálností tak jistý nebyl.
    V pravidlech je výslovně uvedeno: "S výjimkou součástí nezbytných pro nastavení popsané článkem 3.18 (DRS) je každý systém, zařízení, nebo procedura vozu, který využívá pohyby jezdce jako prostředek ke změně aerodynamických charakteristik vozu, zakázán."

    Díra, kterou odkryje zvednutá klapka, by se dala nazvat systémem nebo zařízením, které ovlivňuje aero. Je to jen o úhlu pohledu.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hmmm

      XXX
      Přesně. 01

      Tohle bude prostě muset FIA vyjasnit, ale Ross je starý lišák a víme, jak to dopadlo s dvojitými difuzory, takže není nic jistého.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mynona

      XXX
      Pohyb klapky není pohyb jezdce, takže nechápu co to má s tím společného ? Naopak je to velmi chytré řešení, kdy jezdec spolu s povolenou činností spouští sekundární funkci. Mclaren o tom ví z minulosti své, např. ty jejich dvojíté páčky pod volantem ... Chápu zakázat zakrývání nějaké trubky kolenem nebo rukou, protože to pilota odvádí od jeho hlavní činnosti a to je řízení vozu. Takže to bylo i nebezpečné, ale tady nic takového nehrozí, proto je to chytré řešení.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Myslim, ze netreba vobec "chodit okolo horucej kase" s tym - "by se dala" - ono to proste take zariadenie je! 01

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • lordmystic

    XXX
    hornerovu a potažmo celému red bullu rostou stále větší a větší křídla, snaží se zasahovat i do rozhodování fia. red bull očividně v poslední době není tak zkostnatělá stáj jako ferrari, začínají přebírat po ferrari místo co se táká vlivu na vlastní dění ve f1. není to rozhodně pozitivní. na druhou stranu jsou v red bullu asi hodně rozčarovaní že nemají nejrychlejší auto, mohlo by se prodat méně limonád a to by byl velký problém. to je jejich jediný cíl kterému podřizují všechno a je to hodně okaté :(

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ERacer

      XXX
      To je jasné, Red Bull jsem přišel díky reklamě. Aby byl více na očích a daří se mu to. Takhle si každý bude kupovat jejich plechovky a vydělá mnohem více než utratí za F1. Vždycky jde o byznys. F1 je pro Red Bull prvořadá ale i druhořadá.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    XXX
    Přesně tak. RedBull by měl raději mlčet po tom co se provalilo to s novou Concordskou smlouvou. Když odešli z FOTA, bylo jasné, že to nebude jen tak....a hle mame tu RBR a Ferrari s přednostním právem na koupi akcií F1! Tohle je megalomansky podraz a doufám, že si ostatní nenechají od těchto dvou kadit na hlavu!

    Na druhou stránku to co všichni chceme jsou souboje, vyrovnané pole od prvního až po posledního jezdce. A v tomhle bodě má pravdu. Pro velké týmy nebude problém to vymyslet a zaplatit vývoj třeba i jen pro využití v druhé půlce sezony. Ale ty menší a malé do toho nepůjdou, protože to 100% zakážou na další rok a oni ty finance potřebujou na normální upgrady.
    Ale asi není spravedlivé východisko pro všechny...Mercedes na něco kápl a ikdyž se toto řešení může vyložit dvouma způsoby chce to před nima smeknout a osobně bych jim to nezakazoval. Takže to dopadne, že se to povolí a bude honba ostatních týmu. Bohužel, nebo bohudík....je to F1 a ta bude vždy o financích a vývoji 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ERacer

      XXX
      Mercedes to legální má Ros Brawn není žádný hlupák aby se nějakým způsobem neujistil. Takže ten systém má a bude mít zelenou i nadále. Tady jde jen o to že Red Bull si s tím systémem neví rady tak to zkouší touto cestou. Lotus chápu, není to extra zazobaný tým tak to prostě chtějí odstřelit. Ale jak se zdá jejich vozy jsou i nyní rychlejší na jedno kolo než vozy Mercedesu. Ale tohle se jedná Red Bullu, ti prostě s tím tápou. Ale zrovna Red Bull...po tom všem...

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Zrovna Horner si bude stěžovat ,že to bude časově a hlavně "finančně" náročné. Ten tým který utrácí v celé F1 snad nejvíce, vystoupil z FOTA aby se nemusel koukat na rozpočtové stropy a ještě byl prosit u FIA o zvýhodnění v nové concordské smlouvě. To jsou takové kecy všechno. Jde mu jen o sebe, protože ví že v kvalifikacích mají utrum před Mercedesem, protože Newey je na tyto inovativní systémy krátký. A McLaren to neřeší ,protože už něco podobného mají. 11

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama