DISKUZE K ČLÁNKU Týmy F1 neočekávají konec výfukové ságy

Techničtí ředitelé jednotlivých týmů Formule 1 očekávají před startem v Melbourne rozpory o podobu nových výfuků, které jsou pro letošní sezonu předepsány.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy F1 neočekávají konec výfukové ságy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 09.02.2012 20:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Meky81 (Hlasovali 2 lidé) 09.02.2012 08:34
Si osobne myslim, ze dle reguli to ma nejlip… »
» uzivatel000523 (Hlasoval 1 člověk) 08.02.2012 13:51
Auto s foukáním,má větší spotřebu než nefoukané. »
» g0dlike (Hlasoval 1 člověk) 08.02.2012 16:44
No DRS se nenabíjí vůbec, asi myslíš KERS 04 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Meky81

    Meky81

    XXX
    Si osobne myslim, ze dle reguli to ma nejlip Lotus. AJe videt jasne smerovani vyfuku, jeho sklon a poslednih 100mm je vystrcenych ven.
    [odkaz na stránku]

    Doufam, ze RB, MCL a jiny to podobne jeste predelaj. Jak ne, Lotus na to doplati, jak se rychle neprizpusobi. 05

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Zajímavý postřeh. 01

    Jen se obávám, že současná pravidla neumožňují moc efektivní injektorovou konstrukci, protože není možné koncovku úplně zakrýt.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      XXX
      Ejektor by mohol byť ešte pred koncovkou, tadiaľ nebudú prúdiť výfukové plyny, takže sa to nedá považovať za koncovku výfuku.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • TECH

    XXX
    Já bejt FIA, tak jim nařídím (všem) že vejfuk musí bejt jak u Zetoru a bylo by. 03 03

    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • V0JTA

    XXX
    Taky neočekávám, prozatím bych řekl, že nejlépe to má vyřešené RedBull. [odkaz na stránku] a ty plyny nejspíš směřují do takového elementu pod zadním křídlem, který můžeme vidět na [odkaz na stránku] ... U Lotusu ten výfuk nevypadá moc aerodynamicky, ale určitě ví co dělají.. 03 [odkaz na stránku]

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Len mi prišla na rozum jedna vec, prečo túto energiu nevyužívajú ako BMW 5-kového radu na výrobu el. energie na dobíjanie ion-lítiových batérií. Tak môžu použiť KERS viackrát na jedno kolo ako bez tohoto zariadenia. Je to tiež jedna z ciest, ktorú zatiaľ nerealizovali. 11

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      Mam takovy divny pocit, ze pouziti KERSu je clekem jasne dane - 400kJ (max vykon a cas) na kolo. Takze bohuzel, opet neni prostor pro kreativitu.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        XXX
        Ten čas je ale daný jednorázovým vybitím ion-lítiových batérií, po ktorom má nasledovať nabíjanie a použitie napríklad v druhej zóne DRS. Mňa len napadlo, ak by si mal parnú turbínu s generátorom navyše, mohol by si sa aj brániť pred zónov DRS, rýchlejšiemu autu, avšak nie nad časový limit daný FIA. 14

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000523

    uzivatel000523

    XXX
    Auto s foukáním,má větší spotřebu než nefoukané.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dusinko3

    XXX
    zakaz fukania difuzorov je fajn, vznikali zbyocne turbulencie za autom a tazsie sa koli tomu predbiehalo (bez DRS). len nechapem preco to chcu zakazovat uplne, napr. aby nemohli nasmerovat vyfuky na beamwing alebo horny profil kridla...zbytocne pripravuju inzinierov o priestor na kreativitu. o par rokov mozu rovno zaviest jednotne auta ako v GP2

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    Keď pripustíme, že energiou výfukových plynov sa dá odsať veľký objem vzduchu spod auta, tak by sa mal dať približne ten istý objem vzduchu odsať spoza chladičov. To sa rovná zmenšeniu chladičov a to sa rovná zmenšeniu bočníc a to sa rovná zmenšeniu aerodynamického odporu auta a to sa rovná zvýšeniu jeho rýchlosti.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Omni

    XXX
    Poslední dobou se tu píše pořád kolik přítlaku to generovalo, tak mi přijde dosti neefektivní toto zakazovat. Když musí mít KERS, aby ta brzdná energie nepřišla vniveč, tak proč by nemohli využívat výfukové plyny.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Edas

      XXX
      Taky mi přijde zbytečný pouštět spaliny z výfuků do vzduchu jen tak, když se jejich energie dá ještě využít. Vždyť chtějí povolit motory s turbem a turbodmychadlo se taky roztáčí výfukovými plyny, takže to je taky využití pro zvýšení výkonu motoru. Proč ne tedy i pro zvýšení efektivity aerodynamiky?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama