DISKUZE K ČLÁNKU Foto: Red Bull odhaluje nástupce mistrovského vozu - RB8

Po dopoledním odhalení Sauberu C31 nám v Jerezu ukázal své nové dílo také Red Bull. S monopostem RB8 by chtěl letos získat třetí titul v řadě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Foto: Red Bull odhaluje nástupce mistrovského vozu - RB8

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 58, poslední 07.02.2012 00:12 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Edas

    XXX
    Na co ty diry ve zlomu? Hadejte. Ja myslim, ze tim vezmou vzduch provedou ho autem dozadu dolu k difuzoru a budou mit zpet pritlak, kterej jim vzala FIA z vyfuku a kterej nebude mit nikdo jinej. Newey je proste genius, to se musi nechat. Sice fandim McLarenu a kdyz jsem videl jejich elegantni reseni bez zlomu, zajasal jsem, ale kdyz ted vidim RedBull, zacinam mit opet obavy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mika

      XXX
      Tak tymto sposobom fukany difuzor nenahradis, pretoze ten mal zmysel hlavne v pomalsich zakrutach, kde aero pritlak stracas.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000683

      uzivatel000683

      XXX
      Tak pánové nevím proč napadáte NEWEYHO myslím si, že už prokázal že auta stavět umí, nebo snad někdo jste na pochybách. Být ostatníma měl bych taky obavy. Zase nějaká nová vychytávka. Aby tam nakonec třeba i ferari nemělo díru

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000913

        uzivatel000913

        XXX
        výfukové plyny měli obrovskou rychlost tohle nemuže nahradit přítlak ani v nejmenším.Určitě bych nedělal analízu monopostu až do první velké ceny.Prezentace týmú je v posledních leteh hlavně o zmatení konkurence.Mclaren zdaleka nepředstavil monopost jaký ve skutečnosti bude.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • matin

        XXX
        Navíc, jak už bylo několikrát řečeno, foukání bylo efektivní díky velmi vysoké rychlosti proudění výfukových plynů. Podle mně by rychlost vzduchu po prolezení celým vozem byla na difuzoru ani ne poloviční oproti vstupu do nosu, čili asi nic moc z aerodynamického hlediska.
        Podle velmi jednoduchého nosu bych si tipl na trochu mlžení ze strany Ferrari, myslím, že představený nos bude mít hodně daleko do toho, co nasadí v závodě.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000635

      uzivatel000635

      XXX
      chlazení KERS

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu