DISKUZE K ČLÁNKU Virgin měl mechanicky lepší auto než přímí soupeři, zradila ho aerodynamika

Technický konzultant týmu Marussia Racing, Pat Symonds, věří, že vůz z roku 2011 nebyl tak špatný, měl potenciál v některých oblastech. Jenže ho srážela slabá aerodynamika.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Virgin měl mechanicky lepší auto než přímí soupeři, zradila ho aerodynamika

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 23.01.2012 18:23 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    XXX
    Ak je aerodynamika alfa a omega u monopostov F1, tak dôležité bolo v minulej sezóne aj to, aký agregát ho poháňal a ako mal dodavateľ motora zvládnuté mapovanie a tiež, či auto malo KERS, alebo nie, lebo aj tieto veci absentovali u tímu Virgin v minulej sezóne a práve zadreté brzdy v Singapúre mali dôvod v tom, že tu úplne absentoval brzdný odpor generátora, motorgenerátora KERSu. Ak sa na to pozrieme kriticky, tomu autu chýbalo viac vecí, ako len dobrá aerodynamika, inak by tím neskončil na neslávnom, poslednom miete v poradí tímov v sezóne 2O11. 08

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    To prohlášení se mi líbí 01 Tak uvidíme...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Ještě k anketě - v podstatě je pravda obojí. Na jednom člověku sice tým F1 nestojí, ale schpný člověk s dobrou vizí dokáže vést tým lidí k úspěchu. Ve výsledku může záležet nejvíc na objemu financí, které budou k dispozici. To je vždycky největší brzda malých týmů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    "Pokud se na to podíváte, tak většina výkonu je v dnešních dnech generována aerodynamikou."

    Ještě chce někdo tvrdit, že aerodynamika není zase tak důležitá jak "se" říká? 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu