DISKUZE K ČLÁNKU Přísnější testy ohebnosti křídel v roce 2012, vozy musí být před testy homologovány

FIA hodlá příštího roku zpřísnit testy ohebnosti předních křídel. Crash-testy budou muset navíc monoposty projít již před prvním únorovým testováním, nikoliv až před prvním závodem v Austrálii, jako tomu bylo doposud.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přísnější testy ohebnosti křídel v roce 2012, vozy musí být před testy homologovány

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 05.12.2011 16:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000249 (Hlasoval 1 člověk) 01.12.2011 09:47
bol by problém, aby kraj krídla bol vždy… »
» uzivatel000249 (Hlasoval 1 člověk) 01.12.2011 10:05
jasné, senzor by bol najlepší, o tom niet pochyb… »
» kubiix (Hlasoval 1 člověk) 01.12.2011 12:21
neprojdeš - netestuješ zřejmě chtějí zvýšit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Funferr

    XXX
    Vždyť teď je křídlo mnohem jednodušší než koncem 90.tých let!!!Těch omezení je tam podstatně víc.. A to že ho umí vyrobit jen dva týmy je v pořádku..Proč by to říkali ostatním jak to dělají.. To by trošku to soutěžení postrádalo smysl,ne?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hemmis

    XXX
    jde oto že 2 týmy ví jak udělat ohebné křídlo a jen tak to nikomu neřeknou tyhle testy nic nevyřeši pokud je křídlo ohýbáno při zátěži až nad 500kg zatežováním 100kg to nikdy zjistit nemužou . bud ad to udělaj pořádně nebo ad se na tohle vys.... . ad rači zruší ti debilní křidílečka na předním křidla ono by to pomohlo udržet se víc za jiným vozem tyhle křidilka prostě potřebuji čistý vzduch aby pracovaly jak mají pokud ne vůz strácí rovnováho přítlak a skuste se držet jet v tesnem kontaktu za jiným jezdcem . zatímco jednoduché křídlo jako v 90.letech by bylo méně nachylné ktomuto jevu . nevím proč přijdemě dneska vše jednoduché a logické ale nikdo tohle nejchce duvod??? asi to co má bernie nejradši a ikdyž to má c hce ješte víc . boužel dnes je to všude až na prvním místě

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    radšej by mali postupne obmedzovať obludnosť predného krídla napríklad maximálnym počtom jeho častí až po povedzme 7 = dva nosníky, krídlo, dve klapky, dve bočné dosky.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Funferr

    XXX
    Pravidla jsou schválně psána "nejasně", aby byla možnost nějakého technického "překvapení" jako byl F-kanál, difuzory atd... Senzor je asi nesmysl... Prejel by kaminek a uz by byl spor...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kogo

    XXX
    nechápu jak to chcou udělat najedeš na obrubník prohne se ti to na rovince taky.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kubiix

    kubiix

    XXX
    neprojdeš - netestuješ

    zřejmě chtějí zvýšit bezpečnost předsezónních tréninků

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wincent

      XXX
      to chápu, tak teď když jsi neprošel tak jsi nezávodil. Jen nevidím souvislost s ohebností předních křídel.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wincent

    XXX
    Týmy také dle konzultanta Marussie Pata Symondse budou muset již před účastí v prvním předsezónním testu nově projít povinnými crash-testy. Doposud tato povinnost platila vždy až pro úvodní závod sezóny.

    Jaký v tom bude rozdíl?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    jasné, senzor by bol najlepší, o tom niet pochyb. týmto by sa ale odstránil aj agresívny prejazd cez obrúbniky, ktoré zaváňajú skracovaním trate. (ale to by sa zasa vyriešilo obrúbnikmi, ala Massa v Indii 12)

    zároveň som za to, aby podobné obrubníky boli aj na vonkajšom obrubníku na výjazde. aspoň by si piloti zvykli jazdiť po trati ... 03

    No nič, ja dúfam už 3. sezónu, že sa flexibilita konečne vyrieši. Nech si "špičkové" tými skúšajú flexibilitu vo svojich strojoch pre cestnú premávku, ak potrebujú ... 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    bol by problém, aby kraj krídla bol vždy zakončený cca 50mm dlhou plôškou(krajom) smerom nadol ? z FIA testov vyplýva, že krídlo by sa nemalo prehnúť viac, ako tých 10mm, takže pri 50mm by stále malo byť 15mm nad vozovkou ...
    viem, je to prehnané, ale prečo konečne neuzavrieť kapitolu flexibility, resp. dotýkanie sa predného krídla vozovky ? v reálnej prevádzke tiež nikde nevidím predné flexikrídlo, alebo áno ?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      XXX
      Bol. Představ si, že bys křídlo v zatáčce tahal po zemi a najel na nějakou nerovnost (asfalt, obrubník) - poškodil bys (minimálně pouze) ho. Chápu, co myslíš - k tomu by ale stačil nějaký optický/infra senzor a pak se jen mrknout do záznamů z telemetrie.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama