DISKUZE K ČLÁNKU Kam se poděl festival předjíždění z úvodu sezóny?

V úvodních závodech letošní sezóny jsme byli svědky záplavy předjížděcích manévrů. Ne že bychom se v jejím závěru nudili, ale rozhodně se nejedná o stejný festival předjíždění. Co k tomu přispívá?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kam se poděl festival předjíždění z úvodu sezóny?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 21.11.2011 12:55 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • hemmis

    XXX
    čekat u 300km dlouhého zavodu spoustu přdjiždení při aerodinamice která tomu vzadu čkodí jak muže nejvíce difuzor dopovaný spalinami z motorů muže jen blázen či neinformovaný lajk . připočteme li ktomu sterilní okruhy máme tu vše proti DRS a Kers jsou spravedlivé ppomucky maj je všichni a mužou je zarás použít :D (ironie) . formule jsou na svoji šířku až moc dlouhé 5 metrů na 1,8 je dot rozdílný srovnejte z 2m šiřokou a stejně dlouhou Audi A8 . když to přeženu je to jak pomer délky a šířky u autobusu . zatáčky v indii najezd 6 spůsoby rujezdcedním a výjezd taky jedním to je dle mě uplná blbost zatačky by měly bít navrhované tak aby mohly vedle sebe projet dva vozy anižby jeden stratil a mohly sme vidět super souboje kolo na kolo . pokud stím co pišu nesouhlasíte tak napište proč moc by mě to zajimalo děkuji za připadné nazory Hemmis

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Moc nevím, kolik z toho co jsi napsal patří k té ironii. Napsal bych to asi takhle:
      Pokud nechceš používat KERS a DRS, potřebuješ hodně technický okruh, kde je hodně dlouhá rovinka po co nejpomalejší zatáčce a před co nejpomalejší zatáčkou. Takových okruhů moc není.
      Zatáčku, kde by jezdci mohli jet vedle sebe stejně rychle, uděláš jediným způsobem. Musí být hodně klopená. Jinak bude vždy nějaká rychlejší ideální stopa. Když uděláš okruh se samýma klopenýma zatáčkama, bude z toho nudný americký ovál. A určitě to nejde udělat u ostrých zatáček. Takže možnost použití u běžných tratí je hodně malé.
      Šířku vozu omezili kvůli bezpečnosti. A na množství předjíždění až tak velký vliv nemá. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama