DISKUZE K ČLÁNKU Kam se poděl festival předjíždění z úvodu sezóny?

V úvodních závodech letošní sezóny jsme byli svědky záplavy předjížděcích manévrů. Ne že bychom se v jejím závěru nudili, ale rozhodně se nejedná o stejný festival předjíždění. Co k tomu přispívá?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kam se poděl festival předjíždění z úvodu sezóny?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 21.11.2011 12:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 20.11.2011 22:54
No nevím, jestli dobře počítáte. Počet velkých… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hemmis

    XXX
    čekat u 300km dlouhého zavodu spoustu přdjiždení při aerodinamice která tomu vzadu čkodí jak muže nejvíce difuzor dopovaný spalinami z motorů muže jen blázen či neinformovaný lajk . připočteme li ktomu sterilní okruhy máme tu vše proti DRS a Kers jsou spravedlivé ppomucky maj je všichni a mužou je zarás použít :D (ironie) . formule jsou na svoji šířku až moc dlouhé 5 metrů na 1,8 je dot rozdílný srovnejte z 2m šiřokou a stejně dlouhou Audi A8 . když to přeženu je to jak pomer délky a šířky u autobusu . zatáčky v indii najezd 6 spůsoby rujezdcedním a výjezd taky jedním to je dle mě uplná blbost zatačky by měly bít navrhované tak aby mohly vedle sebe projet dva vozy anižby jeden stratil a mohly sme vidět super souboje kolo na kolo . pokud stím co pišu nesouhlasíte tak napište proč moc by mě to zajimalo děkuji za připadné nazory Hemmis

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Moc nevím, kolik z toho co jsi napsal patří k té ironii. Napsal bych to asi takhle:
      Pokud nechceš používat KERS a DRS, potřebuješ hodně technický okruh, kde je hodně dlouhá rovinka po co nejpomalejší zatáčce a před co nejpomalejší zatáčkou. Takových okruhů moc není.
      Zatáčku, kde by jezdci mohli jet vedle sebe stejně rychle, uděláš jediným způsobem. Musí být hodně klopená. Jinak bude vždy nějaká rychlejší ideální stopa. Když uděláš okruh se samýma klopenýma zatáčkama, bude z toho nudný americký ovál. A určitě to nejde udělat u ostrých zatáček. Takže možnost použití u běžných tratí je hodně malé.
      Šířku vozu omezili kvůli bezpečnosti. A na množství předjíždění až tak velký vliv nemá. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    No nevím, jestli dobře počítáte. Počet velkých cen je 8:8 (Asie:Evropa) a počet tratí kde se blbě předjíždí je 4:4. 03 Souhlasím jen s tím, že je to na posledních GP slabší.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix

    XXX
    Sice se v tom tolik nevyznám a celkem chápu jak to je v článku myšlený,ale souhlasim s ERacerem - určitě tomu moc okruhy z Asie nepomáhaj,je zajímavý že na Evropských okruzích je až na vyjímky závod dobrej (né jen letos to tak je).

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Tady myslím vůbec nejde o nějaké výfukové plyny ale o to kde se momentálně závodí. Po tratích jako je Indie , Abu Dhabí, Singapore nemůžete chtít aby se na nich předjíždělo jako třeba v Monze , ve Spa, Neměcku a podobných tratí. Tohle není pravidly ale tratěmi.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama