Alguersuari vysvětluje zrychlení Toro Rosso: Máme více přítlaku, lépe rozumíme vylepšením

Petr Hlawiczka, 25. října 2011, 06:20 Google+

Jaime Alguersuari získal v Koreji sedmé místo a Sébastien Buemi deváté. Co stálo za zrychlením Toro Rosso?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toro Rosso

Toro Rosso | foto: Scuderia Toro Rosso

Sdílejte článek

Alguersuari se přitom na počátku sezóny hodně trápil, čtyřikrát byl dokonce vyřazen v první části kvalifikace: "Stále se mám hodně co učit. Letos jsme v závodech měli velký potenciál, v kvalifikacích menší, což souvisí s pneumatikami."

"Nyní tyto problémy úspěšně řešíme, protože na voze hodně pracujeme a máme více přítlaku než v minulosti, takže je práce s vozem jednodušší. Mezi kvalifikací a závodem to však je stále obtížné. Vždycky říkávám: 'Když máte konkurenceschopnější auto, život se stává jednodušším - řízení a předjíždění - a nyní to můžeme předvést,'" pokračuje Španěl.

Co podle něj stálo za náhlým vzestupem formy v Koreji? "Auto bylo stejné jako v Suzuce, jen jsme více pochopili vylepšení, která jsme přivezli do Suzuky. V Suzuce jsme v tomto ohledu neodvedli dobrou práci."

alguersuari
Jaime Alguersuari na startovním roštu v Koreji (foto: Scuderia Toro Rosso)

"Byl jsem s tím proto pak spokojený, spokojený s pokrokem týmu. Skutečně jsme si ten výsledek zasloužili - obzvlášť mechanici, kteří tak tvrdě pracovali na tom, abychom z auta dostali maximum. Jsem tedy opravdu spokojený," uvádí Alguersuari.

Co je podle španělského pilota cílem týmu Toro Rosso pro zbytek sezóny? "Naše místo je v nejlepší desítce. Našim cílem do konce roku bude udržet se před Sauberem, bude-li to možné."

Tým v Suzuce krom nového předního křídla zkoušel nasadit výfuky po vzoru Red Bull protažené až k zadnímu kolu, docházel však k jejich praskání. V Koreji přivezl zesílenou verzi, po tréninkových jízdách však stále nebyli přesvědčeni, že by vydržela vzdálenost kvalifikace a závodu, proto se vrátili ke své původní "seříznuté" verzi.

vyfuk
Výfuk Toro Rosso STR6 - verze použitá během Velké ceny Koreje (foto: Scuderia Toro Rosso)

Nové řešení by navíc trochu negovalo výhodu, kterou jim poskytuje jejich unikátní dvojitá podlaha, resp. extrémně podseknuté bočnice, protože uzavírá oblast, kudy z pod nich proudí vzduch ven.

Vytisknout

Diskuze: Alguersuari vysvětluje zrychlení Toro Rosso: Máme více přítlaku, lépe rozumíme vylepšením

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Räikkönen, Kimi

Spekulace o návratu Kimiho Raikkonena je třeba brát vážně

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

  2. "McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

  3. Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

  4. GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud