Jaké pneumatiky přiveze Pirelli do Singapuru, Japonska a Koreje?

Petr Hlawiczka, 16. září 2011, 16:00 Google+

Pirelli dnes oznámilo alokace pro další tři závody, které se pojedou v Singapuru, v Suzuce a v Koreji. Dvakrát se ke slovu dostane superměkká směs, tvrdá ani jednou, což uvítají zejména u Ferrari, kde se trápí se zahříváním tvrdších směsí.

Počet komentářů:  6 komentářů (Poslední 16.09. 16:09) Napište svůj názor
Pirelli

Pirelli | foto: Pirelli

Sdílejte článek

V Singapuru budou mít týmy k dispozici superměkkou (značenou červenou barvou) a měkkou  směs (žluté barva) z nabídky Pirelli pro suché podmínky, v Japonsku o stupeň tvrdší, tedy měkkou a střední směs (bílé barvy).

Suzuka, která bude letos hostit Velkou cenu Japonska, obsahuje širokou škálu středně (Spoon, 130R) až velmi rychlých zatáček, kvůli kterým bude muset oproti Singapuru či Koreji italský dodavatel pneumatik "přitvrdit."

Do Koreje přiveze to nejměkčí, co má, kvůli nízké přilnavosti dráhy. Stejnou kombinaci nasadil letos už v Monaku, v Kanadě a v Maďarsku.

pirelli_alokace_14-16

Sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery tento výběr komentoval slovy: "Po pečlivé analýze dat, která jsme měli k dispozici, jsme učinili výběr, o němž si myslíme, že nejlépe vyhovuje charakteristikám jednotlivých okruhů.

Zatímco Suzuka je tratí, kde jsme již dříve závodili jak v GT, tak i v motorkách, Korea je dráhou, kde se většina lidí stále učí. Přesto budeme těžit z pokročilé simulační technologie, která nám umožňuje přesně předpovídat chování každého druhu pneumatiky i na tratích, kde jsme dosud nebyli.

Extra výkonnost superměkké směsi z ní činí jednu z nejdynamičtějších pneumatik naší nabídky. Bude tvořit klíčovou součást strategie v Koreji. Předtím ale k velmi vzrušujícímu závodu přispěje kombinace střední a měkké směsi, které jsme naposledy viděli v naší domácí Velké ceně Itálie."


Jaké pneumatiky se využívaly od počátku sezóny až dosud?

pirelli_alokace_1-13

Google+ Vytisknout

Diskuze: Jaké pneumatiky přiveze Pirelli do Singapuru, Japonska a Koreje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 16.09.2011 16:09 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 6 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Robert Kubica

Kubica si závodní místo pro rok 2019 musí zasloužit. Proč si Williams vybral Sirotkina?

Carlos Sainz mladší

Sainz si s Renaultem o víkendu vyzkouší Rallye Monte Carlo

Jeden z neoficiálních grafických návrhů nového Toro Rosso STR13

Ochrana kokpitu nového Toro Rosso vypadá o něco lépe, tvrdí Key

Model vozu F1 v aerodynamickém tunelu

Budoucnost lepší F1 se bude točit kolem tří výkonnostních faktorů

Logo Ferrari

Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta

Společná fotografie jezdců sezóny 2017 v Abú Zabí

F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Briatore, Flavio

Briatore: Alonso a Vettel v jednom týmu? Vyloučeno!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  2. Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

  3. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  4. Budoucnost lepší F1 se bude točit kolem tří výkonnostních faktorů

  5. Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

  6. Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

reklama

Zprávy odjinud